Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-07-20 20h16
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@dennispison80 afhankelijk van je vraag/probleem kan Orange bereiken via messenger op Facebook of via Twitter. Je komt dan terecht bij het webcare team van Orange. Het kan wel tot 48 u duren vooraleer je antwoord krijgt, ze sturen je vraag door naar desbetreffende dienst.
Een andere mogelijkheid is langsgaan bij een Orange shop.
Veel hangt af of de activatie te maken heeft met een transfer van andere Provider naar Orange. Het probleem hoeft dan ook niet meteen bij Orange te liggen. Heb je de instellingen van de smartphone nagekeken?
Ben je nieuw of recent overgestapt naar Orange? Ben je nieuw op Tribe, van harte welkom dan, Tribe is een forum van Orange klanten die vanuit hun ervaringen elkaar helpen.
Hoop voor jou dat het probleem snel opgelost geraakt, indien dit antwoord voor jou een oplossing is geweest gelieve dit ook als oplossing aan te dukden, zo help je ook andere Tribers
Hoop je hiermee op weg te helpen naar een oplossing.
@dennispison80 begrijp de inhoud van reactie/ vraag/ probleem niet. Graag wat verduidelijking, om te helpen.
We wilden uitleg over een nummer van iPhone van mijn dochter ze heeft nog altijd geen service we zijn 3 weken ver
@dennispison80 afhankelijk van je vraag/probleem kan Orange bereiken via messenger op Facebook of via Twitter. Je komt dan terecht bij het webcare team van Orange. Het kan wel tot 48 u duren vooraleer je antwoord krijgt, ze sturen je vraag door naar desbetreffende dienst.
Een andere mogelijkheid is langsgaan bij een Orange shop.
Veel hangt af of de activatie te maken heeft met een transfer van andere Provider naar Orange. Het probleem hoeft dan ook niet meteen bij Orange te liggen. Heb je de instellingen van de smartphone nagekeken?
Ben je nieuw of recent overgestapt naar Orange? Ben je nieuw op Tribe, van harte welkom dan, Tribe is een forum van Orange klanten die vanuit hun ervaringen elkaar helpen.
Hoop voor jou dat het probleem snel opgelost geraakt, indien dit antwoord voor jou een oplossing is geweest gelieve dit ook als oplossing aan te dukden, zo help je ook andere Tribers
Hoop je hiermee op weg te helpen naar een oplossing.