annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom houden ze ons aan de lijn als toch niet doorschakelen : Activatieproblemen

Topic gestart op: 08-07-20 20h16

Antwoorden: 3 antwoorden

dennispison80
Gewaardeerd verkenner

Waarom houden ze ons aan de lijn als toch niet doorschakelen : Activatieproblemen

OPGELOST

Dat vond ik er echt over 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Joach
Veteraan verkenner

@dennispison80 afhankelijk van je vraag/probleem kan Orange bereiken via messenger op Facebook of via Twitter. Je komt dan terecht bij het webcare team van Orange. Het kan wel tot 48 u duren vooraleer je antwoord krijgt, ze sturen je vraag door naar desbetreffende dienst.

Een andere mogelijkheid is langsgaan bij een Orange shop. 

Veel hangt af of de activatie te maken heeft met een transfer van andere Provider naar Orange. Het probleem hoeft dan ook niet meteen bij Orange te liggen. Heb je de instellingen van de smartphone nagekeken? 

Ben je nieuw of recent overgestapt naar Orange? Ben je nieuw op Tribe, van harte welkom dan, Tribe is een forum van Orange klanten die vanuit hun ervaringen elkaar helpen.

Hoop voor jou dat het probleem snel opgelost geraakt, indien dit antwoord voor jou een oplossing is geweest gelieve dit ook als oplossing aan te dukden, zo help je ook andere Tribers

Hoop je hiermee op weg te helpen naar een oplossing. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Joach
Veteraan verkenner

@dennispison80 begrijp de inhoud van reactie/ vraag/ probleem niet. Graag wat verduidelijking, om te helpen. 

0 pluimen
dennispison80
Gewaardeerd verkenner

We wilden uitleg over een nummer van iPhone van mijn dochter ze heeft nog altijd geen service we zijn 3 weken ver

0 pluimen
Joach
Veteraan verkenner

@dennispison80 afhankelijk van je vraag/probleem kan Orange bereiken via messenger op Facebook of via Twitter. Je komt dan terecht bij het webcare team van Orange. Het kan wel tot 48 u duren vooraleer je antwoord krijgt, ze sturen je vraag door naar desbetreffende dienst.

Een andere mogelijkheid is langsgaan bij een Orange shop. 

Veel hangt af of de activatie te maken heeft met een transfer van andere Provider naar Orange. Het probleem hoeft dan ook niet meteen bij Orange te liggen. Heb je de instellingen van de smartphone nagekeken? 

Ben je nieuw of recent overgestapt naar Orange? Ben je nieuw op Tribe, van harte welkom dan, Tribe is een forum van Orange klanten die vanuit hun ervaringen elkaar helpen.

Hoop voor jou dat het probleem snel opgelost geraakt, indien dit antwoord voor jou een oplossing is geweest gelieve dit ook als oplossing aan te dukden, zo help je ook andere Tribers

Hoop je hiermee op weg te helpen naar een oplossing. 

Leden met de meeste pluimen