annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer exact zijn de daluren en piekuren?

Topic gestart op: 27-10-19 11h04

Antwoorden: 31 antwoorden

user69
Gewaardeerd verkenner

Wanneer exact zijn de daluren en piekuren?

Zoals ik begrepen heb zijn de daluren van 12u 's nachts tot 12 u 's ochtends.

 

Maar hoe zit het met het weekend? Zit ik vanaf 12u 's middag in de piekuren of nog in de daluren gezien het weekend is?

 

Graag meer duidelijkheid. Ben iets wat teleurgesteld in de 750GB limiet ook al maakt Orange reclame voor onbeperkt internet.. Wat totaal niet het geval is!

 

En het verbruik van internet werkt trouwens praktisch nooit! 9 op de 10 keren zie ik de melding "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen."

Labels (4)
31 ANTWOORDEN 31
patrick2
Wijze
Wijze

@user69  ja daar ga ik toch vanuit . Heb nog nooit gezien dat de meter ineens hoog de lucht in gegaan is. Weet dat ik maandelijks een 400 GB gebruik , door streaming en degrelijke. Maar door de dag dan bedoel ik dus in de week is men weinig thuis dus dat verbruik ligt al lager. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
user69
Gewaardeerd verkenner

Bedankt, ik ga daar ook van uit. Maar ik vind het jammer dat er niemand mij een concreet en duidelijk antwoord kan geven. Nergens op de site vind ik informatie erover, zelf in de informatiefiches niet. Enkel over de Flybox staat er iets dat het weekend daluren zijn, maar ik heb vast internet!

 

Ik durf bijna niet mijn upload tijdens te dag te starten want vorige maand zat ik 2 weken tijdens de dag op 10mbps/smallband.... Smiley Verdrietig

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen