Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-19 10h39
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wegens werkgerelateerde omstandigheden in het buitenland ben ik van het Cheetah tariefplan naar Arend overgeschakeld.
Graag wou ik weten of dit zo snel mogelijk van start kan gaan?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Normaal wordt dat bijna onmiddellijk aangepast. Het verschil in prijs voor de nog resterende looptijd van uw oud abo wordt met uw eerstvolgende factuur dan verrekend.
@charliefoubert beste hiervoor eens de klantendienst bellen of een bericht via facebook messenger versturen.
Normaal wordt dat bijna onmiddellijk aangepast. Het verschil in prijs voor de nog resterende looptijd van uw oud abo wordt met uw eerstvolgende factuur dan verrekend.