Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 22h03
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hoi,
ik kocht in sept '16 een samung in pakket met abonement voor 9€
ondertussen ondervind ik regelmatig problemen met mijn toestel en mijn batterij loopt ook heel snel leeg. wanneer kan ik ten vroegste een nieuw toestel aanschaffen met een abonnement voordeelpakket voor 9€?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@kizzie, ik denk dat je best eens langs een Orange center gaat met uw vraag. Er zijn namelijk twee aspecten aan verbonden waar wij niet op kunnen antwoorden:
Bovendien kunnen ze u ook vertellen of je nog garantie hebt. Normaal is dat wettelijk twee jaar, maar voor batterijen kunnen er kortere periodes van toepassing zijn.
je kan eventueel de restwaarde van het toestel afkopen en dan een nieuw vragen, ofwel een nieuw nummer met toestel, je bent dan zogezegd nieuwe klant . normaal lopen alle abb met toestellen 2 jaar lang . paar maanden dubbel betalen dan ! een weekend jobke ?
Hoi kizzie,
Ben je al langs een Orange-shop geweest met je toestel? Mij lijkt het niet normaal dat je na 1,5 jaar al problemen hebt. Misschien valt het toestel nog wel onder garantie.
Groetjes,
Anita
het is idd de eerste keer dat ik na zo'n korte tijd problemen heb met mijn toestel maar ik vrees dat de garantie maar voor 1 jaar geld...
@kizzie, ik denk dat je best eens langs een Orange center gaat met uw vraag. Er zijn namelijk twee aspecten aan verbonden waar wij niet op kunnen antwoorden:
Bovendien kunnen ze u ook vertellen of je nog garantie hebt. Normaal is dat wettelijk twee jaar, maar voor batterijen kunnen er kortere periodes van toepassing zijn.