annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer kan ik ten vroegste een nieuw toestel aanschaffen met een abonnement aan een voordeel prijs?

Topic gestart op: 21-02-18 22h03

Antwoorden: 6 antwoorden

kizzie
Gewaardeerd verkenner

Wanneer kan ik ten vroegste een nieuw toestel aanschaffen met een abonnement aan een voordeel prijs?

OPGELOST

hoi,

ik kocht in sept '16 een samung in pakket met abonement voor 9€

ondertussen ondervind ik regelmatig problemen met mijn toestel en mijn batterij loopt ook heel snel leeg. wanneer kan ik ten vroegste een nieuw toestel aanschaffen met een abonnement voordeelpakket voor 9€?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@kizzie, ik denk dat je best eens langs een Orange center gaat met uw vraag. Er zijn namelijk twee aspecten aan verbonden waar wij niet op kunnen antwoorden:

  1. Hoe lang loopt of liep uw contract om die bundel te kunnen aankopen? Als die termijn nog niet om is kun je wel een nieuw toestel aanschaffen maar ga je een restwaarde op uw oude toestel moeten betalen.
  2. Wanneer en welke promoties er zijn qua gecombineerde paketten, dat kunnen ze u haarfijn uitleggen. Deze gegevens kun je ook wel op de website van Orange vinden, daar staan alle momentele promo's ook vermeld.

Bovendien kunnen ze u ook vertellen of je nog garantie hebt. Normaal is dat wettelijk twee jaar, maar voor batterijen kunnen er kortere periodes van toepassing zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
RafaelloBonito
Gewaardeerd verkenner

je kan eventueel de restwaarde van het toestel afkopen en dan een nieuw vragen, ofwel een nieuw nummer met toestel, je bent dan zogezegd nieuwe klant . normaal lopen alle abb met toestellen 2 jaar lang . paar maanden dubbel betalen dan ! een weekend jobke ? 

Cheetahke
Gewaardeerd verkenner

Hoi kizzie,

Ben je al langs een Orange-shop geweest met je toestel? Mij lijkt het niet normaal dat je na 1,5 jaar al problemen hebt. Misschien valt het toestel nog wel onder garantie.

Groetjes,

Anita

kizzie
Gewaardeerd verkenner

het is idd de eerste keer dat ik na zo'n korte tijd problemen heb met mijn toestel maar ik vrees dat de garantie maar voor 1 jaar geld...

Cdt24801
Wijze
Wijze

@kizzie, ik denk dat je best eens langs een Orange center gaat met uw vraag. Er zijn namelijk twee aspecten aan verbonden waar wij niet op kunnen antwoorden:

  1. Hoe lang loopt of liep uw contract om die bundel te kunnen aankopen? Als die termijn nog niet om is kun je wel een nieuw toestel aanschaffen maar ga je een restwaarde op uw oude toestel moeten betalen.
  2. Wanneer en welke promoties er zijn qua gecombineerde paketten, dat kunnen ze u haarfijn uitleggen. Deze gegevens kun je ook wel op de website van Orange vinden, daar staan alle momentele promo's ook vermeld.

Bovendien kunnen ze u ook vertellen of je nog garantie hebt. Normaal is dat wettelijk twee jaar, maar voor batterijen kunnen er kortere periodes van toepassing zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen