Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-06-22 10h32
Antwoorden: 6 antwoorden
Zoals @Josette aangeeft weten wij dit ook niet , wij zijn geen medewerkers en geen marketeers binnen Orange.
Maar echt onbeperkt is natuurlijk de vraag hoe je dit bekijkt. Zitten de mensen daar dan ook echt op te wachten ? Is dit iets wat men ook echt daadwerkelijk gebruikt ?
300 GB per maand zoals je aangeeft bij Proximus is echt wel overdreven hoor daar komt echt geen mens aan ( denk ik toch ). Ik heb de Go Intense 17 Gb en maandelijks gebruik ik een 4 of bij een uitschieter 6 GB per maand. Ik stream enkel veel muziek op hoge kwaliteit in de auto en dat is het.
Zelf stream ik ook heel veel , het werkt wel goed , maar hoe meer je krijgt hoe beter he 🙂 .
Dat is maar hoe je het bekijkt natuurlijk.
Persoonlijk zie ik het het gewoon als mensen hebben nooit genoeg en willen enkel maar meer en meer. Geef de mensen 1 TB aan mobiel internet en ze willen nog maar meer. Maar de vraag is wat heb je er aan om zo veel te hebben want uiteindelijk gaat de prijs ook meer en meer worden want voor niks gaat de zon op.
Maar dit is hoe ik het persoonlijk zie iedereen heeft zijn eigen inzicht erop als zijn eigen mening.