annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer komt Orange met onbeperkt mobiel internet?

Topic gestart op: 03-06-22 10h32

Antwoorden: 6 antwoorden

inFAMOUS
Ervaren verkenner

Wanneer komt Orange met onbeperkt mobiel internet?

@Totem @patrick2 @Tinneke2

Wanneer komt Orange met onbeperkt mobiel internet op de markt? naam ->Go Unlimited<- ?

ik vraag dit om dat Proximus zo een tariefplan geeft die 300GB geeft aan maximum snelheid en dan verlaagde snelheid , komt dit ooit nog bij Orange?

 

Groeten

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@inFAMOUS  goedenavond, 

denk dat @patrick2 @Tinneke2  je daar ook géén antwoord op kunnen geven, 

ook ik niet. 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@inFAMOUS 

Zoals @Josette aangeeft weten wij dit ook niet , wij zijn geen medewerkers en geen marketeers binnen Orange. 

Maar echt onbeperkt is natuurlijk de vraag hoe je dit bekijkt. Zitten de mensen daar dan ook echt op te wachten ? Is dit iets wat men ook echt daadwerkelijk gebruikt ? 

300 GB per maand zoals je aangeeft bij Proximus is echt wel overdreven hoor daar komt echt geen mens aan  ( denk ik toch ). Ik heb de Go Intense 17 Gb en maandelijks gebruik ik een 4 of bij een uitschieter 6 GB per maand. Ik stream enkel veel muziek op hoge kwaliteit in de auto en dat is het. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Koach
Ervaren verkenner

Zelf stream ik ook heel veel , het werkt wel goed , maar hoe meer je krijgt hoe beter he 🙂 .

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Koach 

Dat is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. 

Persoonlijk zie ik het het gewoon als mensen hebben nooit genoeg en willen enkel maar meer en meer. Geef de mensen 1 TB aan mobiel internet en ze willen nog maar meer. Maar de vraag is wat heb je er aan om zo veel te hebben want uiteindelijk gaat de prijs ook meer en meer worden want voor niks gaat de zon op. 

Maar dit is hoe ik het persoonlijk zie iedereen heeft zijn eigen inzicht erop als zijn eigen mening. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen