annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer nummer actief na betaling?

Topic gestart op: 21-08-18 21h48

Antwoorden: 3 antwoorden

Kathyvg
Aspirant verkenner

Wanneer nummer actief na betaling?

Ik heb mijn betaling uitgevoerd via.de app en hoe lang duurt het nuvoor ik.terug kan bellen en.smsen. mijn nummer was geblokkeerd.

Labels (3)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb mijn betaling uitgevoerd via.de app en hoe lang duurt het nuvoor ik.terug kan bellen en.smsen. mijn nummer was geblokkeerd.

Ugh @Kathyvg,

 

Als je je betaling uitvoert via onze klantenzone of de My Orange app, wordt je Orangenummer meteen geactiveerd.

 

Best wel eens je toestel herstarten om optimaal gebruik te maken van onze diensten.

 

Dapperheid is je angsten overwinnen

🦊 Totems Saluut 🦊

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kathyvg nadat uw betaling in ontvangst is genomen zullen uw diensten opnieuw te gebruiken zijn. Wanneer uw betaling binnen is is afhankelijk van de bank . Voorbeeld doet u een KBC overschrijving naar KBC voor 16 uur zal uw betaling dezelfde dag zichtbaar zijn en uw diensten direct deblokkeren. Is het een vreemde bank naar vreemde bank , dus Argenta naar ING heeft het een duur van maximaal drie werk dagen. Dus ook de datum van betaling heeft invloed. 

 

Dus wanneer uw diensten terug beschikbaar zijn is allemaal afhenkelijk van die factoren.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik denk dat dit een vraag is voor de klantendienst ... Misschien dat andere forumleden deze ervaring reeds gehad hebben en u kunnen inlichten, maar ik zou het dus echt niet weten ...

Analogie met een nieuwe aanvraag is misschien niet correct, maar in dat geval zou het antwoord zijn maximaal 48 uur.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen