Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-12-18 13h46
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Naar aanleiding van een probleem dat zich al in november voordeed, krijg ik steeds de belofte dat men mij gaat terugbellen. In de winkel in Turnhout kregen zelfs de medewerkers te horen dat ik zou krijgen wat mij zou toekomen. Enkel de administratie moest geregeld worden.
Mijn dossier krijgt elke dag"hoogste prioriteit" wat wil zeggen dat ik binnen de 24h zal worden gebeld. Bijna dagelijks bel ik zelf met de klantenndienst en krijg het standaard antwoord. Elke dag mag ik mijn verhaal doen aan de dienstdoende agent, zonder gevolg, behalve"hoogste prioriteit". Wanneer gaat er eindelijk eens iemand mij bellen, iemand die wel iets meer te zeggen heeft. Welke manager heeft wél de ballen om verantwoordelijkheid te nemen en niet het vuile werk aan zijn inbound agenten over te laten? De laatste keer kreeg ik te horen dat ik geduld moest hebben, gezien de eindejaarsperiode......ik vraag me af hoelang de mensen dan al moeten wachten die nog voor mij geholpen moeten worden. Misschien toch gewoon teruggaan naar mijn oude provider...?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wie het oplost maakt me niet uit. Maar inerte reacties leveren nooit iets op. Dit medium is toch niet enkel een goed nieuws te melden? Als men mij op een beleefde manier zou verder helpen, dan ga ik hier niet voor om mijn tijd te doden posts maken. heb ondertussen uuuuuren aan de lijn gehangen met mensen zonder beslissingsbevoegdheid. Vanochtend als bij toverslag toch een oplossing aangeboden gekregen. Ben er niet kapot van, maar kan eindelijk afgesloten worden.
Wie het oplost maakt me niet uit. Maar inerte reacties leveren nooit iets op. Dit medium is toch niet enkel een goed nieuws te melden? Als men mij op een beleefde manier zou verder helpen, dan ga ik hier niet voor om mijn tijd te doden posts maken. heb ondertussen uuuuuren aan de lijn gehangen met mensen zonder beslissingsbevoegdheid. Vanochtend als bij toverslag toch een oplossing aangeboden gekregen. Ben er niet kapot van, maar kan eindelijk afgesloten worden.