annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat gebeurd met de dubbele data dat je bij love trio krijgt

Topic gestart op: 05-03-21 12h58

Antwoorden: 5 antwoorden

Mapexadi
Aspirant verkenner

Wat gebeurd met de dubbele data dat je bij love trio krijgt

OPGELOST

Beste

Ik ben bijna 2 jaar klant met love trio en inbegrepen kolibrie gsm abonnement, heb dubbele data omdat ik love trio klant ben. Deze morgen met post brief gekregen dat mijn kolibrie verandert in een Go Light abonnement , wel meer belminuten en meer data (die ik beide niet nodig heb) en wel 2 € duurder, en over de dubbele data wordt er niet gesproken, dus meer betalen voor het zelfde verbruik

Groetjes Mapexadi

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Mapexadi  

De brief die je gehad hebt is omdat de oude dieren abonnementen gaan stoppen die gaan allemaal naar de nieuwe Go formules. Daarbij houd het volgende in dat je dubbele data gaat verdwijnen. Of dat je meer gaat betalen weet ik niet maar dat kan wel dat er een prijs verschil gaat zijn. 

Dus om kort te antwoorden op je vraag : Ja je dubbele data ben je kwijt bij de nieuwe tarief plannen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

 

Dit is maar normaal ook dat die oude dieren abonnementen weg gaan , de Go abonnementen geven meer voordelen.

 

Groeten,

bigMODDER

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Mapexadi  

De brief die je gehad hebt is omdat de oude dieren abonnementen gaan stoppen die gaan allemaal naar de nieuwe Go formules. Daarbij houd het volgende in dat je dubbele data gaat verdwijnen. Of dat je meer gaat betalen weet ik niet maar dat kan wel dat er een prijs verschil gaat zijn. 

Dus om kort te antwoorden op je vraag : Ja je dubbele data ben je kwijt bij de nieuwe tarief plannen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

 

Dit is maar normaal ook dat die oude dieren abonnementen weg gaan , de Go abonnementen geven meer voordelen.

 

Groeten,

bigMODDER

Mapexadi
Aspirant verkenner

Allemaal goed en wel, voor degene die dat daadwerkelijk gebruiken, bij Kolobrie had ik nog altijd een heleboel belmininuten en data ongebruikt op het einde van de maand

Groetjes allemaal

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dan neem je misschien beter een Tempo herlaadkaart @Mapexadi 

Tempo-herlaadkaarten: Tot 8 GB voor 15€ | Orange België

Je kunt de combinatie bellen/data wat kiezen en de resterende belminuten blijven 12 maand geldig

 

Voorwaarden hier GC_2004005_B2C_Prepaid_update_NL.indd (netdna-ssl.com)

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen