Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-06-21 01h18
Antwoorden: 5 antwoorden
Hey, ik heb zomaar extra kosten staan op mijn app. Mijn mobiele data is nog niet op. Mijn aankopen buiten abonnement staan uit. Ik bel en sms gratis. Heb niet naar het buitenland gebeld. Van 28,30 naar 31,30 gegaan, snachts. Iemand een idee of zelf ook meegemaakt?
ook contact gehad met de klantenservice maar die vertellen mij dat ik moet wachten op de factuur, en dat die wel altijd klopt. 🤣
Hallo,
Ik heb dit ook een paar keer gehad, maar een paar keer kwam doordat ik berichten stuurde naar de lijn voor een ticket, die kosten komen ook op Orange.
Ik heb net hetzelfde voor en zit al aan 39 euro , ik denk dat ze plots mobiele gegevens aanrekenen die ik gratis bij heb gekregen .
Stuur het screenshot dat je gepost hebt ook eens via messenger door naar het webcare team. Zij kunnen dat intern onderzoeken.
Inderdaad altijd de factuur afwachten. Je zou de eerste niet zijn die een melding krijgt van extra kosten waarvan later, als de factuur er is, niks meer te bespeuren valt.
Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat dit altijd het geval is. Maar het komt wel eens voor.
Afwachten dus. Indien het er toch effectief opstaat, dan kan je actie ondernemen.