annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zomaar extra kosten.

Topic gestart op: 27-06-21 01h18

Antwoorden: 5 antwoorden

samvxd
Aspirant verkenner

Zomaar extra kosten.

Hey, ik heb zomaar extra kosten staan op mijn app. Mijn mobiele data is nog niet op. Mijn aankopen buiten abonnement staan uit. Ik bel en sms gratis. Heb niet naar het buitenland gebeld. Van 28,30 naar 31,30 gegaan, snachts. Iemand een idee of zelf ook meegemaakt?
ook contact gehad met de klantenservice maar die vertellen mij dat ik moet wachten op de factuur, en dat die wel altijd klopt. 🤣

Labels (3)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Evy_deconinck1
Ervaren verkenner

Hallo, 

Ik heb dit ook een paar keer gehad, maar een paar keer kwam doordat ik berichten stuurde naar de lijn voor een ticket, die kosten komen ook op Orange.

haemelinckmaart
Rekruut scout

Ik heb net hetzelfde voor en zit al aan 39 euro , ik denk dat ze plots mobiele gegevens aanrekenen die ik gratis bij heb gekregen .

Screenshot_20210628-055614.jpg

Cdt24801
Wijze
Wijze

@haemelinckmaart 

Stuur het screenshot dat je gepost hebt ook eens via messenger door naar het webcare team. Zij kunnen dat intern onderzoeken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@samvxd 

Inderdaad altijd de factuur afwachten. Je zou de eerste niet zijn die een melding krijgt van extra kosten waarvan later, als de factuur er is, niks meer te bespeuren valt.

Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat dit altijd het geval is. Maar het komt wel eens voor.

Afwachten dus. Indien het er toch effectief opstaat, dan kan je actie ondernemen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen