annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

fai use policy , meer internet volume

Topic gestart op: 10-10-19 00h10

Antwoorden: 6 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

fai use policy , meer internet volume

OPGELOST

Heb net een stuk gelezen over Proximus. Deze gaan hun maandelijkse volume , de fair use policy , optrekken naar 3TB . Dat wil dus zeggen dat als men de 3TB heeft verbruikt dat men dan pas in internetsnelheid omlaag gaat. Gaat hier bij Orange ook verandering in komen? Dit is wel een heel interresant stuk natuurlijk en vooral voor mensen die echt veel internet nodig hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Heb net een stuk gelezen over Proximus. Deze gaan hun maandelijkse volume , de fair use policy , optrekken naar 3TB . Dat wil dus zeggen dat als men de 3TB heeft verbruikt dat men dan pas in internetsnelheid omlaag gaat. Gaat hier bij Orange ook verandering in komen? Dit is wel een heel interresant stuk natuurlijk en vooral voor mensen die echt veel internet nodig hebben. 

Ugh @patrick2,

De fair use policy zal niet veranderen voor het moment.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Heb net een stuk gelezen over Proximus. Deze gaan hun maandelijkse volume , de fair use policy , optrekken naar 3TB . Dat wil dus zeggen dat als men de 3TB heeft verbruikt dat men dan pas in internetsnelheid omlaag gaat. Gaat hier bij Orange ook verandering in komen? Dit is wel een heel interresant stuk natuurlijk en vooral voor mensen die echt veel internet nodig hebben. 

Ugh @patrick2,

De fair use policy zal niet veranderen voor het moment.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
proximusboyke
Veteraan verkenner

euhm volgens mij is dat voor vast internet en niet voor mobiel. Of staat dit verkeerd ?

en orange is gebonden aan teleslet. Zolang daar geen beweging is, kunnen ze bij orange niks doen. Ik vrees dat het waschten is tot fiber van fluvius beschikbaar is voor orange.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@proximusboyke  schreef:

euhm volgens mij is dat voor vast internet en niet voor mobiel. Of staat dit verkeerd ?

... knip ...


Ik denk / vrees dat je gelijk hebt .... Gefrustreerde man

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Bernie
Aspirant scout

Proximus en EDPnet bieden kort gezegd al een aanbod dat de noden van de hedendaagse gebruiker weerspiegelt.

Met de 750 GB cap van Orange, kan men maar 100 uur per maand 4K netflix streamen op één TV - zonder enig ander verbruik.

Vorige maand is tevens de Google Stadia uitgekomen...

Nu zit ik op 2 weken al over de 750 GB Cap. Dit is toch prehistorisch!

Serieus aan het twijfelen om over te schakelen op proximus of EDPnet...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen