Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-04-20 15h17
Antwoorden: 3 antwoorden
ik heb op 5 april mijn tempo giga plan herladen voor 15€, maar ik heb tot nu toe nog steeds niets aangekregen, zelf geen bericht dat ik heb herladen. ik heb dit al eens eerder gehad maar toen was het de volgende dag in orde, nu is het al 4 dagen. zou hier naar gekeken kunnen worden?
Dat issue blijft toch voorkomen hé. Daar zou Orange toch iets mee moeten gaan doen. Ik had vroeger ook een herlaadkaart en heel dikwijls dat probleem gehad. Kan toch niet de bedoeling zijn bij elke herlading dat de klant achter Orange moet gaan lopen om het in orde te krijgen.
@Anonymous Denk dat er heel wat dingen zijn die structureel opgelost moeten worden, anders blijft men dweilen met de kraan open
@Diëgo beste an je dit bericht eens sturen naar het WebCare team. Dat is via messenger of via twitter. Die kunnen dat nakijken voor je en zullen je een bericht terug sturen als het in orde is.