annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

maximum verbruik buiten bundel instellen

Topic gestart op: 24-12-24 08h24

Antwoorden: 11 antwoorden

guido2
Gewaardeerd verkenner

maximum verbruik buiten bundel instellen

kan ik een maximum verbruik buiten de bundel ( gesprekken, smsen, data) instellen? ik zou een max bedrag willen instellen zodat ik geen buitensporige rekeningen zou kunnen krijgen. mijn vrouw heeft , bij een andere operator weliswaar, een sms gekregen dat er 25euro buiten haar bundel is gebruikt en dat de limiet bereikt is, zodat ze niet meer kon verbruiken. haar bundel kon ze nog wel verder gebruiken. blijkbaar is er met haar telnr naar het buitenland gebeld ( een nigeriaans nummer) wie dit gedaan heeft of hoe dit is gebeurd weten we niet. gelukkig is dit automatisch afgebroken bij de 25 euro. dit zou ik bij mijn abonnement willen vermijden, kan dit dus bij orange-abonnement ook? ik vind het nergens terug. internationale calls afzetten is ook geen oplossing omdat je zelf dan ook niet meer van het buitenland naar belgische nummers kan bellen.

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, enkel en alleen mobiele data.  Nu met de nieuwe(re) abonnementen vertraagt je 4G als je buiten abonnement gaat.  Bellen is onbeperkt - maar niet naar het buitenland

Wat je (een nigeriaans nummer) aangaat.  Heb het ook voorgehad,  je wordt gebeld gedurende 1 seconde of zo.  Klikt op de i voor informatie en als je er een mm naast zit wordt het nr gebeld.  Direct terug afgedrukt - heeft me wel 2 EUR gekost.  Dus bellen moet je wat opletten

Misschien overschakelen naar 1 van de nieuwe abonnementen Ontdek de nieuwe GSM-abonnementen

 

0 pluimen
guido2
Gewaardeerd verkenner

is niet gebeurd. het gesprek zou 4m 9s geduurd hebben en er is ook niets terug te vinden in de belgeschiedenis van de gsm.

waarom een nieuw abo nemen?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Gewoon overschakelen - geen extra kosten als je teveel 4G gebruikt

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@guido2 wil je de a@ voor onze naam gebruiken dan zien we sneller je vraag.

Ook niet als je via de app- mijn producten beheren gaat?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
guido2
Gewaardeerd verkenner

@Josette

neen ook niet via die weg.

ik heb ook reeds contact gehad met klantendienst. zou niet gaan.

hopelijk past orange dit aan. er zijn reeds meerdere mensen die hier melding van maken dat ze ongewild tot duizenden euro op hun factuur zien verschijnen.

bij andere operatoren gaat dit wel.

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen