annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

online herlaadbeurt nog niet in orde

Topic gestart op: 23-02-19 20h15

Antwoorden: 5 antwoorden

PascaleV
Aspirant verkenner

online herlaadbeurt nog niet in orde

OPGELOST

Beste, Op donderdag 21/02/2019 hebben we omstreeks 17 u 04 een herlaadbeurt voor 15 euro online betaald, het bedrag werd reeds van onze rekening genomen, maar het belkrediet werd nog niet aangepast, kan U dit nakijken ? Alvast bedankt

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
PascaleV
Aspirant verkenner

Beste,

 

Dit is in orde nu! Het heeft wat geduurd, maar het bedrag werd gisteren alsnog opgeladen. Bedankt voor de opvolging.

 

Pascale

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

@PascaleV

Hierop kan ik slechts twee dingen antwoorden:

  1. Het kan in een normale situatie tot 48 hr duren vooraleer het in orde is. Als er problemen zijn soms langer. Geduld dus ....
  2. Indien je problemen vermoed of gewoon niet langer kan/wil wachten, kun je best de klantendienst contacteren via 5000, twitter of facebook. Hier op dit forum zal niemand u kunnen informeren aangezien wij zelf ook allemaal gewoon klanten zijn (en geen Orange mdewerkers) en bijgevolg geen inzage hebben in klantendossiers.
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen