Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-01-23 11h51
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
ik ben gisteren naar de orange winkel gegaan om te stoppen met orange.
De gsm kaart is vandaag nog actief en ik vindt dat vreemd.
Is dit normaal?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het ligt er aan hoe deze stopzetting geregeld is.
Als je hebt gezegd per direct zou je kaart niet meer actief mogen zijn maar als je zegt aan het einde van deze maand ja dan is die nog actief.
Waar je wel mee moet opletten is dat je simkaart wel netwerk kan aangeven maar dat je er toch effectief geen gebruik van kan maken dus niet bellen of zo dat kun je proberen.
Het ligt er aan hoe deze stopzetting geregeld is.
Als je hebt gezegd per direct zou je kaart niet meer actief mogen zijn maar als je zegt aan het einde van deze maand ja dan is die nog actief.
Waar je wel mee moet opletten is dat je simkaart wel netwerk kan aangeven maar dat je er toch effectief geen gebruik van kan maken dus niet bellen of zo dat kun je proberen.
Hej,
Ja het duurd toch wel lang en ik begin te denken dat er iets fout gelopen is.
Er zijn nu vijf dagen gepaseerd. Wel met een weekend ook maar lijkt me toch wel wat lang, niet?
Hoeveel dagen moet ik wachten voordat ik best terug ga naar de orange winkel?
Het is een andere vorm van stopzetting. Overschakelen naar een anderen. Dus met mijn nummer intact.
Ah ok maar dat veranderd de zaak dan moet je niks stop zetten bij Orange anders ben je zeker je nummer kwijt.
Ga naar je andere nieuwe provider en vraag je contract daar. Zij zullen een nummeroverdracht aanvragen vanuit Orange naar hun. Dan dien je te wachten tot je nummer effectief bij je nieuwe provider is. Hier kan geen uur opgezet worden kan een uur zijn of 24 of 48 uur of meer , ligt aan verschillende factoren.
Op de moment dat je diensten weg vallen van Orange dan is je nieuwe provider gebruiksklaar.