annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tempokaart omzettern naar abonnement

Topic gestart op: 25-10-19 16h26

Antwoorden: 7 antwoorden

dvdv
Aspirant verkenner

tempokaart omzettern naar abonnement

Ik heb buiten mijn wil om 2 nummers omgezet gezien naar een tempokaart. Reden was ontslag bij werkgever, maar nummers konden zo behouden blijven ... tot zover :=goed ... ik was met 2 nummers al ca 5 jaar klant, via bedrijf dan ...

De klantendienst gecontacteerd en navraag gedaan om deze kaarten om te zetten naar abonnement zodat we kunnen telefoneren en mobiele data gebruiken. vb 2 x koala of zo ... 

Dan komt de melding dat dit niet gaat ! men kan geen nieuwe klanten inschrijven als die een nummer van een tempo kaart moeten overdragen, eerst 10 dagen je blauw betalen ( intusses ca 50 euro in 1 week ) om verder te telefoneren ! 

Is dit nog van deze tijd ? Beste klantendienst, ik kan jullie anders toch niet schriftelijk bereiken ... U jaagt 2 nieuwe klanten gewoon weg uit uw bestanden ! 

Zijn er nog gelijke ervaringen ?

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
NelsonM
Orange-werknemer

Ik heb buiten mijn wil om 2 nummers omgezet gezien naar een tempokaart. Reden was ontslag bij werkgever, maar nummers konden zo behouden blijven ... tot zover :=goed ... ik was met 2 nummers al ca 5 jaar klant, via bedrijf dan ...

De klantendienst gecontacteerd en navraag gedaan om deze kaarten om te zetten naar abonnement zodat we kunnen telefoneren en mobiele data gebruiken. vb 2 x koala of zo ... 

Dan komt de melding dat dit niet gaat ! men kan geen nieuwe klanten inschrijven als die een nummer van een tempo kaart moeten overdragen, eerst 10 dagen je blauw betalen ( intusses ca 50 euro in 1 week ) om verder te telefoneren ! 

Is dit nog van deze tijd ? Beste klantendienst, ik kan jullie anders toch niet schriftelijk bereiken ... U jaagt 2 nieuwe klanten gewoon weg uit uw bestanden ! 

Zijn er nog gelijke ervaringen ?

Hallo @dvdv,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@dvdv  hierbij de stappen die te overlopen zijn ,

 

Heb je een herlaadkaart?

  1. Bestel je abonnement online
    Het is heel gemakkelijk! Kies het abonnement dat je wil op onze website en volg gewoon de stappen van het bestelproces. Geen zorgen, het systeem zal je leiden.
  2. Bevestig je aanvraag
    Op het einde van je online bestelling krijg je een e-mail om je aanvraag te bevestigen. Bewaar deze mail, want eenmaal je accepteert, is deze mail een belangrijk onderdeel van je contract. Je behoudt je nummer, je simkaart en je resterende belkrediet.
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@dvdv  vraag het nummer gewoon online aan dus via de website. U kan daar uw bestaand nummer ingeven. Moest de website tegen stribbelen eens via facebook een bericht sturen anders eens kijken wat er mogelijk is via de klantenzone.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Lau19
Rekruut scout

Langsgaan bij een winkel van orange

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen