Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-07-19 12h23
Antwoorden: 23 antwoorden
Heb al vaker gemerkt dat er ergens een probleem is met het platform met de My Orange app en de klantenzone. Dat wil zeggen dat het soms niet mogelijk is of moeilijk mogelijk is of het verbruik te zien en of andere dingen te doen, melding dat de service even niet beschikbaar is. Weet niet of het komt door updates die aan de orange kant gebeuren en verbeteringen die er gebeuren maar weet dat het niet heel fijn is. Dit is zeker niet aan mijn gsm of pc want merk dit regelmatig en even erna werkt het weer. De vraag is eigenlijk simpel kan er op voorhand eventueel een melding gedaan worden dat er verbeterings werken gaan gebeuren aan de app als de klantenzone?
En wanneer is het mogelijk om via de My Orange app om daar ook eventuele taief plannen aan te passen ?
Lekker bezig
Zoveel is zeker 🙂
Ben blij dat ik terug ben bij Orange. Ik zie gewoon dat alles veel beter werkt , en ook ik luister 8 uur per dag internet radio , ik kan je zeggen bij Orange gaat alles zeer goed 🙂 ( had nooit morgen overstappen die tijd naar Prox , ben nu weer alles kwijt en kan weer vanaf 0 beginnen 😞 helaas )
Hopelijk komt alles goed met mijn facturen & domiciliëring , want ik zie nog altijd men oude klantennummer en men nieuw door elkaar op men klantenzone , is wel lastig , maar ik zal men eerste factuur afwachten en zien ) En men data badge van 100 GB ben ik ook weer kwijt 😞
Groetjes,
KJ
Indd. Orange is beter. Maar als je overstap dan duurt het langer om alles terug in orde te maken. Bij mij was dat ook zo. Maar nu is alles weer in orde.