Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-04-22 16h58
Antwoorden: 2 antwoorden
Ugh aan iedereen!
Totem stelt vast dat velen onder jullie nog steeds problemen ondervinden met multimedia-aankopen.
Totem wil je graag een update en wat tips geven 😊
Wat is een multimedia-aankoop ?
Het is een aankoop via je factuur. Met andere woorden, je hebt de mogelijkheid om games te kopen of andere aankopen te doen via de Google Play Store, bijv. Playstation,...
Deze aankopen worden rechtstreeks aangerekend op je Orange factuur.
Hoe activeer of deactiveer ik de multimedia-aankopen van mijn abonnement ?
Het is heel simpel! Je kan dit rechtstreeks doen via de My Orange app.
Ga naar "Mijn producten beheren", "Opties beheren" en "Multimedia aankopen blokkeren".
Je kan deze optie vervolgens activeren of deactiveren 😊
Hoe blokkeer ik bestaande multimedia-abonnementen ?
Je kan hier klikken om je uit te schrijven. Let op dat dit dient te gebeuren wanneer je verbonden bent via de 3G/4G en niet via WiFi.
Totem vestigt je aandacht op het feit dat Orange niet verantwoordelijk is voor deze aankopen.
Indien je een aankoop op je factuur betwist, dien je rechtstreeks contact op te nemen met de leverancier.
Hier is de lijst van partners waarmee je contact kan opnemen indien nodig 😊
Totem hoopt je duidelijkheid te hebben gegeven!
Totem zorgt voor zijn stam!
Totem