annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

1 enkel nummer rechtreeks naar VM op een ander nummer, dus niet alle nummers.

Topic gestart op: 30-03-23 01h42

Antwoorden: 1 antwoord

JLLG
Aspirant verkenner

1 enkel nummer rechtreeks naar VM op een ander nummer, dus niet alle nummers.

Het nummer 0499 komt alsmaar op de voicemail terecht van het nummer 0476. Op de 0476 krijg ik niets te zien noch te horen, eens de 0499 heeft ingehaakt, krijgt de 0476 achteraf bericht van een gemiste call door de 0499. Andere nummers komen wel normaal binnen op de 0476, want ik hoor ze, zie ze en ik kan dus opnemen. T is enkel de 0499 die rechtstreeks op de VM belandt.

T omgekeerde, dus bellen met de 0476 naar de 0499 is dan weer wel hoorbaar, zichtbaar en kan ik opnemen.


Beide gsm's staan ingesteld zoals voorgeschreven. T is ook maar 1 nummer, dus blokkering is niet van toepassing.

Doorschakelingen algemeen staat op 'Geen', doorschakeling naar VM bij 'niet opgenomen' of bij 'gemiste oproep' staan ook op 'geen' maar dit maakt geen verschil indien de laatste 2 wel op doorschakeling staan.

Ook staat het tijdsinterval tussen gebeld worden en opnemen op t max. van 30 seconden.

Er staat eveneens geen enkele gsm op stil, noch op vliegtuigmodus, noch op niet storen, ook niet op batterijbesparing noch op ultra batterijbesparing.

Beide gsm's ook reeds gedurende 10 min. uitgezet en simkaarten er uitgehaald. Daarna de simkaarten teruggeplaatst en gsm's opgestart. Na connectie met t netwerk blijft het probleem aanhouden.

Misschien weet u wat het probleem is een kan u het oplossen? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten

J.G.

 

Labels (3)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JLLG 

T is ook maar 1 nummer, dus blokkering is niet van toepassing.

Dat is niet noodzakelijk waar. Je kan nummers globaal blokkeren (bvb anonieme oproepen, zoals ik dat doe), maar je kan ook individuele nummers blokkeren.

Kijk in uw "contacten" best eens na of je dat nummer niet per abuis geblokkeerd hebt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen