annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoopfactuur

Topic gestart op: 14-07-20 14h26

Antwoorden: 7 antwoorden

martijnverf
Aspirant verkenner

Aankoopfactuur

OPGELOST

Goeiemiddag, 

Mijn gsm die ik samen met mijn abonement kocht werkt niet meer. Hij is slechts 5 maanden oud dus valt hij nog in garantie. 

Nu ben ik langs gegaan in de Orange shop en daar vertelden ze mij dat ze niets kunnen doen zonder aankoopfactuur. Echter vanwege mijn verhuis is deze spoorloos. Ik vroeg of ze geen kopie konden opvragen en dat was niet mogelijk... Echter las ik hier al in voorgaande posts dat je een duplicaat van je aankoopfactuur makkelijk kan opvragen bij een orangewinkel. 

Geen idee wat ik nu moet doen... 

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste,

Indien jouw aankoop in een Orange shop was kunnen we deze opvragen tot 2 jaar terug.
Indien deze via de website/telefoon aangekocht geweest is kan je de factuur opvragen via de klantendienst.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
TomB
Orange-werknemer

Beste,

Indien jouw aankoop in een Orange shop was kunnen we deze opvragen tot 2 jaar terug.
Indien deze via de website/telefoon aangekocht geweest is kan je de factuur opvragen via de klantendienst.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

martijnverf
Aspirant verkenner

Dankje Tom voor je toelichting. 

Toch wel bizar dat dit onmogelijk bleek in de Orange winkel in de Langemunt in Gent. 

 

Ik contacteer nogmaals de klantendienst, want dat blijkt ook niet al te eenvoudig...

TomB
Orange-werknemer

Beste @martijnverf 

Ik werk zelf af en toe in de Langemunt in Gent, Voornamelijk Veldstraat.
De factuur mogen wij enkel meegeven indien dit op jouw naam was, misschien daardoor? Want mijn collegas in de Langemunt zullen dit absoluut niet bewust weigeren.


We kunnen zowel op naam, telefoonnummer als IMEI code van het toestel zoeken.

Spring anders gerust eens binnen in de Veldstraat, dan kijk ik zelf. Enkel op vrijdag ben ik niet aanwezig.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

martijnverf
Aspirant verkenner

Beste @TomB

 

Top ! Ik spring vandaag nog binnen. 

Bedankt. 

Leden met de meeste pluimen