annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Apple vs android

Topic gestart op: 08-02-21 13h54

Antwoorden: 18 antwoorden

Vanempte
Gewaardeerd verkenner

Apple vs android

Welke verkies jij?

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vanempte 

Dat is natuurlijk een polemiek die eeuwig zal blijven bestaan ...

Voor mij persoonlijk is het simpel: ik vertik het om een fortuin uit te geven aan een foon. Daardoor valt Apple meteen al uit de boot.

Einde discussie.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

Begrijp het zeer hoe maar als je hem als geschenk krijgt kan je moeilijk weigeren denk ik toch .

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2  schreef:

Begrijp het zeer hoe maar als je hem als geschenk krijgt kan je moeilijk weigeren denk ik toch .

Dat is een waarheid gelijk een koe. Maar als je hem cadeau krijgt moet je u ook niet afvragen wat het beste is ... Je hebt dan immers reeds het toestel in handen ...

Tenzij de gulle gever u op voorhand laat kiezen, dat is een andere situatie. Vermits ik zelf nog nooit Apple heb gehad kan ik u daarin dan ook niet adviseren. Ik denk echter wel dat er veel meer apps zijn voor Android dan voor Apple, en dan nog kosteloos ook ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Vanempte  goedemiddag, wij de android.

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Leden met de meeste pluimen