annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Apple vs android

Topic gestart op: 08-02-21 13h54

Antwoorden: 18 antwoorden

Vanempte
Gewaardeerd verkenner

Apple vs android

Welke verkies jij?

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vanempte 

Dat is natuurlijk een polemiek die eeuwig zal blijven bestaan ...

Voor mij persoonlijk is het simpel: ik vertik het om een fortuin uit te geven aan een foon. Daardoor valt Apple meteen al uit de boot.

Einde discussie.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

Begrijp het zeer hoe maar als je hem als geschenk krijgt kan je moeilijk weigeren denk ik toch .

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Tinneke2  schreef:

Begrijp het zeer hoe maar als je hem als geschenk krijgt kan je moeilijk weigeren denk ik toch .


Dat is een waarheid gelijk een koe. Maar als je hem cadeau krijgt moet je u ook niet afvragen wat het beste is ... Je hebt dan immers reeds het toestel in handen ...

Tenzij de gulle gever u op voorhand laat kiezen, dat is een andere situatie. Vermits ik zelf nog nooit Apple heb gehad kan ik u daarin dan ook niet adviseren. Ik denk echter wel dat er veel meer apps zijn voor Android dan voor Apple, en dan nog kosteloos ook ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Vanempte  goedemiddag, wij de android.

 

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen