Pisteur confirmé

â€˘ 

10  messages

mercredi 4 mars 2020 08:45

Bericht : Bestelling is klaar

Ik heb gisteren rond 18u een mail gekregen dat ze mijn bestelling klaarmaken wanneer ontvang ik deze thuis dan

Sage

â€˘ 

11K  messages

il y a 5 ans

@Gwenvanryssel95  wat heb je exact besteld ? Want het klaarmaken betekend meestal uit de rek halen en inpakken en dan opsturen.

Pisteur confirmé

â€˘ 

10  messages

Een abonnement met smartphone abonement is al actief 

Sage

â€˘ 

11K  messages

@Gwenvanryssel95  dan is het twee werkdagen voordat de gsm er is. Ga ervan uit dat u het gisteren besteld heeft of voor het weekend dus reken erop dat het morgen ten laatste overmorgen binnen is. Misschien krijgt u nog een track en trace maar daar ben ik niet zeker van.

Pisteur confirmé

â€˘ 

10  messages

26 februari besteld dus snap et niet goed

Sage

â€˘ 

11K  messages

@Gwenvanryssel95  misschien is ergens wat vertraging opgelopen dat kan altijd natuurlijk. Misschien was er geen voorraad of teveel bestellingen maar daar hebben wij ook niet veel kijk op. Belangrijkste is dat uw bestelling klaargemaakt wordt en dan uw kant op komt.

Chef pisteur

â€˘ 

111  messages

@Gwenvanryssel95 Normaal krijg je een mail van Orange met daarin de track&trace van je pakje. 
Indien je dit nog niet hebt ontvangen, kan je best een contact opnemen met de klantenservice en je bestelnummer doorgeven. 
Zij kunnen dan de status van je bestelling nakijken en je meer informatie bezorgen. 

Employé Orange

â€˘ 

571  messages

il y a 5 ans

Ik heb gisteren rond 18u een mail gekregen dat ze mijn bestelling klaarmaken wanneer ontvang ik deze thuis dan

Hallo @Gwenvanryssel95,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson