annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bescherm jouw huis met de rookdetector!

Topic gestart op: 24-02-23 15h47

Antwoorden: 2 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Bescherm jouw huis met de rookdetector!

Ugh !

Totem wil je spreken over de rookdetector 😊

Deze laat je toe je woonst te beschermen en kost slechts  49,95€  en is beschikbaar sedert 01/02/2023

Het verschil met een gewone detector is dat deze je via je smartphone verwittigt.  Zo kun je je veilig voelen waar je ook bent. Is ook compatibel met de App Smart Home 😉.

Aarzel niet als je vragen hebt, klik hier voor meer informatie !

Totem waakt over zijn stam.

Totem

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Totem Heb je informatie allemaal gelezen allemaal goed en wel maar als je dan van provider veranderd sta je daar 👉 met je spullen van Orange . Het kost wel allemaal een smak smak euro’s . Heb informatie gevraagd in de winkel 🏬 bij ons en ze raden het zelfs af . Er is zo veel op de markt te koop van al deze detectors , lampen enz… Ook bij je leverancier van je digitale Elektriciteit ️ heb je zoveel keus . En is het wel zo veilig ?daar stel ik mij soms toch vragen bij . Wat als je iPhone gehackt wordt . Heb niets tegen verandering . Maar soms stel ik toch vragen 🧐 al die technologie is dat niet ver over . Ik blijf voorlopig met wat ik heb . Mijn lampen zijn al besparend en Rookdetector  verander ik tijdig . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Totem  heel interessant, 

wij houden het voorlopig bij de onze.

Onderhand moet je met je smartphone overal ter

beschikking zijn om alles te zien en te horen.

Pffffffffffffff. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen