annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelde Iphone 11 niet ontvangen na een week

Topic gestart op: 11-12-20 18h45

Antwoorden: 4 antwoorden

Harald1998
Aspirant verkenner

Bestelde Iphone 11 niet ontvangen na een week

Ik heb op zaterdag 5 december een Iphone 11 besteld via de website van Orange. Deze zou binnen de 48 uur geleverd worden. Toen ik op dinsdag niets ontvangen had, probeerde ik mijn order te tracken maar hier is blijkbaar geen enkele mogelijkheid toe. Ik probeerde daarom Orange te contacteren op email. blijkbaar is die er ook al niet voor klantenservice. Ik probeerde dan maar via messenger en twitter. Op beiden kreeg ik geen antwoord en het is ondertussen al vrijdag. Ik ben niet zo zeer gefrustreerd over het feit dat de gsm te laat is maar wel over het feit dat ik hier geen enkele email of melding over krijg dat het toestel nog in behandeling is. Ik vraag me echt af wat ik kan doen. Kan ik misschien gewoon mijn geld terugkrijgen? Hoop dat iemand me kan helpen!

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
avandionant
Aspirant verkenner

Spoiler
 

Beste, Ik zit in hetzelfde schuitje en bel hun iedere dag. Heb wel al 5 dossiernummers die ze met hoge prioriteit gaan behandelen. Het rare bij ons is dat mijn man 10 minuutjes voor mij zijn GSM bestelde op zijn account hem reeds vorige maandag ontvangen heeft. Wij bestelden op 4/12. Mijn geduld raakt stilaan op. Heb ook reeds 2 x voorgehad dat de medewerkers van de klantendienst gewoon inhaakten. Hopelijk ontvang je vlug je toestel.

 

0 pluimen
Kenzovdb
Ervaren verkenner

Het lijkt mij misschien het handigste om telefonisch contact op te nemen met hun. Dan kunnen hun uitzoeken waar het is foutgelopen en je ermee verder helpen. Indien telefonisch door omstandigheden niet mogelijk is, zou ik naar een Orange Shop gaan en daar gaan ze je zonder problemen helpen! Maar ik begrijp je frustraties..

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kenzovdb daar komt een wel iets bij voor als je het nog niet wist.

Als je online een bestelling doet en er loopt iets verkeerd of andere dingen de shop kan niks doen bij online bestellingen. Dit is herhaaldelijk aangegeven hier op de Tribe. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Harald1998  betreft de levering van toestellen is er een vertraging. Dit is al eens hier doorgegeven doormiddel van een bericht. Het is altijd jammer en vervelend als je iets koopt en je moet daarop wachten is voor niemand fijn. Moest je besluiten om je geld terug te vragen dan dien je de klantendienst te bellen of ook weer via Facebook of Twitter een bericht te sturen. Zij zullen een dossier opmaken met de procedure erin om je geld terug te krijgen. Nu weet ik ook dat het heel erg druk is op de klantendienst en Facebook messenger en twitter omdat veel via die wegen hun vraag stelt , mensen gaan zo min mogelijk naar een shop , wat ergens te begrijpen is. Daarmee is het dan wel zo dat het dus extra druk is en je extra lang dient te wachten voor je een antwoord krijgt. Een email adres is er niet bij Orange dit is al heel lang niet meer wat eigenlijk wel jammer is en na een poging te vragen om het terug te laten keren is er besloten dit niet te doen. 

Beste wat je kan doen is of nog eens te bellen of nog eens een herhaal bericht sturen via Messenger of twitter. Voor de rest hebben we ook niet een andere oplossing om je verder op weg te helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen