Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-04-20 23h19
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Daarnet proberen een gsm te bestellen via de Orange, alles ging goed tot ik moest afrekenen, mijn kaartnummer was blijkbaar foutief, geen idee wat het probleem was alles dubbel gecheckt, volgens mij alles correct. Toen opnieuw geprobeerd, maar mijn kaart laten inscannen, dit was een optie, nummer die toen verscheen was compleet iets anders dan op mijn kaart. Daarna kreeg ik de vermelding uw betaling is verwerkt. Dus nu heb ik geen idee of mijn aankoop geslaagd is, noch een spoor te vinden via Orange, noch in mijn mailbox, noch via mijn bankapp. Iemand ook al zoiets meegemaakt? Ook heb ik een doorlopende opdracht moeten laten doen bij Orange vooraleer ik mijn bestelling kon plaatsen. Morgen best eens contact opnemen met Orange denk ik.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik hoop het, heb er al andere gehoord, greets
@Petjek als je de vermelding krijgt betaling verwerkt neem ik aan dat de betaling gedaan is. Ik weet niet bij welke bank je zit maar ik heb KBC en kan dan direct zien in de app als er iets af gegaan is. Bij de Beo bank is er ook zo iets maar daar zie je dan weer niet direct dat je iets gekocht of betaald hebt. Dus het is per bank wel verschillend.
Dat je een doorlopende opdracht moest hebben is normaal dat is dus gewoon standaard.
Als je bestelling afgerond is zou je een mail krijgen met het geen je besteld hebt. Je kan natuurlijk altijd even wachten want nu is het al later op de avond en misschien is morgenvroeg alles verwerkt en heb je wel alles wat je wil en moet hebben. Eventueel kan je ook nog via Messenger of Twitter een bericht sturen dan hoef je niet aan de lijn te wachten door drukte. Zij zullen je antwoorden als ze iets weten.
Ik wacht nog even af, heb tot nu toe nog niks gezien van verwerking.
Spam gecontroleerd, daar stond er ook niets. Toch bedankt.