Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-11-19 17h33
Antwoorden: 7 antwoorden
Hey,
gisteren een gsm besteld, ze vertelden mij dat deze heel vlug zou toekomen, wat ideaal zou zijn aangezien mijn gsm gisteren begeven heeft 🤣
vanacht rond 3.30u een mail gehad dat ze bezig zijn met de bestelling, tot op heden niks meer gehoord. Ook geen track en trace, iemand een idee hoelang het gemiddeld duurd?
een gsm loze dame 😂
@kimberlyv wel raar dat er geen track en trace bij zit maar ja dat is ook niet bij elke betselling zo. Hopelijk gaat het snel in orde komen .
@kimberlyv normaal krijg je ook een sms dat je bestelling verwerkt is en verzonden. Levering is door Bpost.
Geen idee, maar ik zou in uw plaats niet aarzelen om de klantendienst te contacteren. Per foon, messenger of twitter, voor mijn part alledrie.
Ieder doet natuurlijk wat hij verkiest, maar ik persoonlijk bestel nooit een gsm die moet opgestuurd worden, ik ga er steeds zelf om in een winkel of shop.
Ik moet natuurlijk niet ver gaan, hier in Herentals shops van alle providers en voldoende electro winkels. Keuze genoeg. Je weet toch wel wanneer je een foon zonder abo (of prepaid) koopt je bij om het eender welke provider terecht kan (in hun shops). In België zijn de foons nooit gesimlocked.
De persoon aan de lijn wou het meteen voor me in orde maken, wou me een rit uitbesparen, alle verdere documenten heb ik al gekregen. Zal voor morgen zijn hoop ik, indien ik morgen niks ontvangen heb zal ik toch even contact opnemen, via internet dan, aangezien de foon het begeven heeft 😂