Pisteur confirmé
•
4 messages
Bestelling iPhone
Beste orange ,
Ik heb vandaag een bestelling gedaan een iPhone XR 64 giga aan 1€ met abo van 24€ per maand zou ik die deze week nog ontvangen aub.
Order n°: 33**bleep**
Met vriendelijke groeten
Bartb2
Pisteur confirmé
•
4 messages
Beste orange ,
Ik heb vandaag een bestelling gedaan een iPhone XR 64 giga aan 1€ met abo van 24€ per maand zou ik die deze week nog ontvangen aub.
Order n°: 33**bleep**
Met vriendelijke groeten
Bartb2
Solution acceptée
patrick2
Super User
•
11.2K messages
@Bartb2
Geen idee of je die deze week gaat ontvangen. Beste is de klantendienst te bellen maar die gaan je ook geen exacte datum kunnen geven.
Het is afwachten wanneer je die ontvangt.
0
Pletse
Guerisseur expérimenté
•
607 messages
Dag @Bartb2 ,
Uit eigen ervaring zou ik zeggen, nee...
Als je vandaag bestelling hebt geplaatst online dan zal er nog 1 of 2 dagen nodig zijn om je bestelling te verwerken en dan pas zal de gsm worden opgestuurd. Ik zou eerder zeggen, ergens volgende week mag je hem verwachten...
Nogmaals, dit is uit eigen ervaring, 2 x gsm besteld, 2 keer duurde het ongeveer 5à7 dagen voor ik de gsm ontvangen had.
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Bartb2 goedenavond,
het is zoals @Pletse al schreef.
als je logisch nadenkt kan dat ook niet hé, maar iedereen maakt ons blaasjes wijs
met bestellingen!
Beter als je zo een dingen wil kopen ga naar de shop.
Succes ermee hoop dat je hem nog voor het weekend hebt.
We 👍
0
Bartb2
Pisteur confirmé
•
4 messages
Ik heb juist wel al melding gehad van Telenet ( gebeld naar Telenet en konden mij bevestigen dat mijn bestaand nummer van Telenet naar orange is overgezet nu hopen dat snel in orde is
Fingers cross.!!!
Mvg Bartb2
1
Bartb2
Pisteur confirmé
•
4 messages
Beste patrick2
Gisteren avond is het pakket al gesorteerdnen tracknummer gehad vandaag zou hij geleverd worden door bpost fingers cross.
Mvg Bartb2
0
Bartb2
Pisteur confirmé
•
4 messages
Vandaag smartphone ontvangen door bpost was zeer snelle leveringen en simkaart zat in de doos erbij .
Mvg Bartb2
1