Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-04-20 13h43
Antwoorden: 8 antwoorden
Ik heb een toestel besteld op dinsdag dinsdag 7/4/20. Er is mij gezegd dat ik reeds vorige week vrijdag mijn pakje kon ontvangen. Het is nu (16/4) bijna een week verder en bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik ben hier echt niet tevreden over!
Ik kan dat goed begrijpen dat het nu anders verloopt maar dan mogen ze dit niet zo doorgeven.
@Bamboe9 de communicatie die gedaan wordt is gewoon de standaard procedure. Die is niet aangepast aan dit soort situatie's , die zal hier geschreven moeten worden of op de website.
Heb je geen mail gekregen met een Track & Trace code? Daarmee kun je toch makkelijk zien wat de status is van je pakket en waar het zich bevindt.
Neen.
Gisteren nog gebeld naar Orange, pakje zou al bij Bpost moeten zijn ...