Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-23 11h45
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi
We hebben maandagmiddag een toestel besteld online en gekoppeld aan ons bestaand abonnement.
We zijn vandaag ondertussen al 72u later, maar nog steeds geen nieuws over gekregen. (Enkel Maandag de bevestiging gekregen van bestelling)
Ik nam contact op met de klantendienst via messenger en daar wisten ze met te zeggen "in principe is dat 48u, maar dit kan wel eens uitlopen tot 10 dagen"
Dacht onmiddellijk, dit staan niet op jullie website en dus ook foute info die op de website staat.
Ik lees hier op het forum gelijkaardige verhalen... waarom wordt dit probleem niet opgelost?
We zijn enkele maanden geleden overgestapt naar orange omdat we een gunstiger tarief hadden dan bij een ander operator. Maar de service is ook niet niet dat!
Groeten K
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het toestel is na 9 dagen aangekomen
Het toestel is na 9 dagen aangekomen
Goedemorgen,
Helaas nog geen toestel.
gisteren kregen we wel mail dat bestelling geregistreerd is en wordt klaargemaakt voor verzending…
Kreeg jij ondertussen je toestel ? Ik nog steeds niet zelfs geen verzendbevestiging..
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |