annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim activatie samsung galaxy watch lte werkt niet

Topic gestart op: 23-02-20 14h44

Antwoorden: 12 antwoorden

Glenner05
Aspirant verkenner

Esim activatie samsung galaxy watch lte werkt niet

Sinds de introductie van de e-sim bij orange heb ik als niet bestaande orange klant een contract dolfijn afgesloten bij een orange shop met de vraag om mijn esim galaxy watch te activeren.   Dit type smartwatch staat specifiek vermeldt op de orange website als compatibel.

Ik heb toen een nano simkaart gekregen om in mijn s10+ te steken en een qr code om nadien de e-sim te downloaden naar de galaxy watch.

Echter is de nano simkaart tot op heden nog steeds niet actief (enkel noodoproepen) en staat de galaxy app mij dus ook niet toe om een qr code te scannen. Reeds terug naar de shop geweest gisteren, zij gingen het uitzoeken. Nadien teruggebeld dat ik nog minstens 48 uur geduld moet hebben en dat de nano kaart uiteindelijk actief zal worden.  

Momenteel nig steeds niets,  vind het ook wel vreemd dat het zo lang duurt allemaal.  Ik had voor de test trouwens een actieve orange simkaart gevraagd aan de store medewerker die mij de zijne even uitleende.   Maar zelfs met die sim krijg ik de melding dat het orange netwerk niet compatibel is en krijg ik de qr scan optie niet.  Die medewerker heeft natuurlijk geen esim actief op zijn abbonement,  dus ik hoop dat het daaraan ligt.

Weet er iemand wat het probleem is? Vind de uitleg van de helpdesk nogal vaag.  Mijn contract loopt ondertussen maar kan het niet gebruiken...

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Sinds de introductie van de e-sim bij orange heb ik als niet bestaande orange klant een contract dolfijn afgesloten bij een orange shop met de vraag om mijn esim galaxy watch te activeren.   Dit type smartwatch staat specifiek vermeldt op de orange website als compatibel.

Ik heb toen een nano simkaart gekregen om in mijn s10+ te steken en een qr code om nadien de e-sim te downloaden naar de galaxy watch.

Echter is de nano simkaart tot op heden nog steeds niet actief (enkel noodoproepen) en staat de galaxy app mij dus ook niet toe om een qr code te scannen. Reeds terug naar de shop geweest gisteren, zij gingen het uitzoeken. Nadien teruggebeld dat ik nog minstens 48 uur geduld moet hebben en dat de nano kaart uiteindelijk actief zal worden.  

Momenteel nig steeds niets,  vind het ook wel vreemd dat het zo lang duurt allemaal.  Ik had voor de test trouwens een actieve orange simkaart gevraagd aan de store medewerker die mij de zijne even uitleende.   Maar zelfs met die sim krijg ik de melding dat het orange netwerk niet compatibel is en krijg ik de qr scan optie niet.  Die medewerker heeft natuurlijk geen esim actief op zijn abbonement,  dus ik hoop dat het daaraan ligt.

Weet er iemand wat het probleem is? Vind de uitleg van de helpdesk nogal vaag.  Mijn contract loopt ondertussen maar kan het niet gebruiken...

Ugh @Glenner05,

Totem heeft de vraag gesteld aan de strategische geesten gesteld ! Samsung moet de toegang naar onze esim bij hun SamsungLTE Smartwatches, jammer genoeg kan Orange niet hier intussen komen.
Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Glenner05
Aspirant verkenner

Bedankt voor de informatie.  Dus als ik het goed begrijp hangt het volledig van samsung af... dan zal ik nog lang kunnen wachten vrees ik.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Glenner05 

Die activatie, ja, dat kan inderdaad soms wel even duren ... En nu zit er een WE tussen, dat versnelt de gang van zaken ook niet ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen