Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-02-20 14h44
Antwoorden: 12 antwoorden
Sinds de introductie van de e-sim bij orange heb ik als niet bestaande orange klant een contract dolfijn afgesloten bij een orange shop met de vraag om mijn esim galaxy watch te activeren. Dit type smartwatch staat specifiek vermeldt op de orange website als compatibel.
Ik heb toen een nano simkaart gekregen om in mijn s10+ te steken en een qr code om nadien de e-sim te downloaden naar de galaxy watch.
Echter is de nano simkaart tot op heden nog steeds niet actief (enkel noodoproepen) en staat de galaxy app mij dus ook niet toe om een qr code te scannen. Reeds terug naar de shop geweest gisteren, zij gingen het uitzoeken. Nadien teruggebeld dat ik nog minstens 48 uur geduld moet hebben en dat de nano kaart uiteindelijk actief zal worden.
Momenteel nig steeds niets, vind het ook wel vreemd dat het zo lang duurt allemaal. Ik had voor de test trouwens een actieve orange simkaart gevraagd aan de store medewerker die mij de zijne even uitleende. Maar zelfs met die sim krijg ik de melding dat het orange netwerk niet compatibel is en krijg ik de qr scan optie niet. Die medewerker heeft natuurlijk geen esim actief op zijn abbonement, dus ik hoop dat het daaraan ligt.
Weet er iemand wat het probleem is? Vind de uitleg van de helpdesk nogal vaag. Mijn contract loopt ondertussen maar kan het niet gebruiken...
Sinds de introductie van de e-sim bij orange heb ik als niet bestaande orange klant een contract dolfijn afgesloten bij een orange shop met de vraag om mijn esim galaxy watch te activeren. Dit type smartwatch staat specifiek vermeldt op de orange website als compatibel.
Ik heb toen een nano simkaart gekregen om in mijn s10+ te steken en een qr code om nadien de e-sim te downloaden naar de galaxy watch.
Echter is de nano simkaart tot op heden nog steeds niet actief (enkel noodoproepen) en staat de galaxy app mij dus ook niet toe om een qr code te scannen. Reeds terug naar de shop geweest gisteren, zij gingen het uitzoeken. Nadien teruggebeld dat ik nog minstens 48 uur geduld moet hebben en dat de nano kaart uiteindelijk actief zal worden.
Momenteel nig steeds niets, vind het ook wel vreemd dat het zo lang duurt allemaal. Ik had voor de test trouwens een actieve orange simkaart gevraagd aan de store medewerker die mij de zijne even uitleende. Maar zelfs met die sim krijg ik de melding dat het orange netwerk niet compatibel is en krijg ik de qr scan optie niet. Die medewerker heeft natuurlijk geen esim actief op zijn abbonement, dus ik hoop dat het daaraan ligt.
Weet er iemand wat het probleem is? Vind de uitleg van de helpdesk nogal vaag. Mijn contract loopt ondertussen maar kan het niet gebruiken...
Ugh @Glenner05,
Totem heeft de vraag gesteld aan de strategische geesten gesteld ! Samsung moet de toegang naar onze esim bij hun SamsungLTE Smartwatches, jammer genoeg kan Orange niet hier intussen komen.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Bedankt voor de informatie. Dus als ik het goed begrijp hangt het volledig van samsung af... dan zal ik nog lang kunnen wachten vrees ik.
Die activatie, ja, dat kan inderdaad soms wel even duren ... En nu zit er een WE tussen, dat versnelt de gang van zaken ook niet ....
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |