Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-06-20 11h58
Antwoorden: 11 antwoorden
Beste mede Orange klanten,
Om een lang verhaal kort te maken :
Midden April GSM gekocht met abonnement, betaald en niet ontvangen. Volgens Orange hadden ze het geld niet ontvangen. Hun voorstel : opnieuw betalen en het te veel betaalde bedrag houden ze van mijn abonnementskosten af. Dit heb ik toen gedaan en dus opnieuw betaald.
Na enkele dagen , nog steeds niets... ook geen mail van ivm de betaling of verzending van mijn bestelling... (dus 2x betaald ondertussen)
Tot nu toe nog steed geen GSM ontvangen . Ik heb al 100000000x gebeld en ze zeggen telkens hetzelfde :
-het komt inorde...
-geduld...
-U bent hoogste prioriteit , binnen de 48u wordt U gecontacteerd en geholpen...
-Het duurt langer door de covid19...
-We begrijpen U en vinden het ook vervelend...
-BLA BLA BLA...
Het is nu 22/06/2020... mijn klacht / dossier loopt van 20/04/2020 en wordt juist NIKS geholpen. Ik ben al zeer lang klant en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als je belt doen ze NIKS enkel wat mooie praat verkopen, telkens opnieuw hetzelfde. Ik kan op voorhand zelf al zeggen of bedenken wat zij zullen zeggen aan telefoon! ZEER triestig !
Nu had ik die GSM echt nodig omdat mijn toetel het stilletjes begon te begeven, nu was ik genoodzaakt om een NOG maar eens een GSM te kopen en gelukkig kwam deze wel aan. Uiteraard heb ik deze niet via het geweldige Orange gekocht...
Zijn er mensen met dezelfde ervaring hier ? Hoe is dit afgelopen ?
Greetz, JJ
Als de klantendienst geen oplossing kan bieden dan kan je nog altijd contact opnemen met de Ombudsdienst telecommunicatie.
2 maanden wachten op je toestel is er een beetje over.
Hey,
Ombudsdienst telecommunicatie , is dat een dienst via Orange zelf of hoe bedoel je ?
Met vriendelijke groet , JJ.
@JJ de ombudsdienst voor telecommunicatie kan je eigenlijk gebruiken voor geschillen als je die hebt met je provider. Dit is dus een onafhankelijke dienst van Orange die werken dus voor de klant voor iedere provider. Hier heb je een link die je ernaar toe zal leiden :
haaa bedankt!
Nu moet het lukken dat juist gebeld werd door Orange... weet niet of het toeval is maar net nu ik hier m'n beklag heb gedaan word ik opgebeld 🤔
Ik ga afwachten en zien wat er gebeurd na dit contact met Orange Hopelijk komt er een positieve vooruitgang, anders neem ik contact op met ombudsdienst.
Met vriendelijke groet, JJ.
Houd je ons op de hoogte als dit opgelost geraakt bij jou? Ik heb ook een smartphone besteld en nog steeds niet ontvangen, net ook een bericht gepost hierover. Hopelijk komt het snel in orde voor jou!