Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-10-19 07h58
Antwoorden: 27 antwoorden
Er zijn al wat Topics over voorbij geweest over het verkrijgen van Google Nest Hub en de Goolge Nest mini. Blijkbaar is er verwarrende info rond deze te vrkijgen apparaten . Naar de info die ik heb gezien en heb gelezen zijn deze apparaten te verkrijgen met een abonnment of zonder abonnement. Dat wil zeggen dat het ook te verkrijgen is voor bestaande klanten die al een Love pack hebben of een gsm abonnement hebben. Daarnaast is de prijs van aanschaf bijna het zelfde , 9 euro met gsm en 9 euro met een Love pack en bij losse aankoop eenmalig de prijs van 59 euro , dit is de Google Nest Mini. Voor de Google Nest Hub is het 49 met gsm of Love pack en 129 euro losse verkoop. Moest u geinterreseerd zijn of vragen hebben hierom dan kan er het beste gebeld wworden met het nummer 0800 35 185 . Hier gaan ze u beter kunnen antwoorden op de vragen die er rond zijn. Voor ons als Tribe gebruiker is het moeilijk de vragen te beantwoorden aangezien wij ook klanten zijn en geen medewerkers.
Je kan best bellen naar nummer 5000 en dan optie 2
Maar men heeft mij juist verteld dat er wat vertraging op de verzending zit omwille van de grote vraag, even geduld dus
Volgens de mail die we gekregen hebben is deze gratis ....
@kloyenz lijkt mij echt het beste eens te bellen naar de nummer. Ik heb deze mail niet gehad daarom dat ik het raar vindt. Kan ook zijn dat het een reclame is voor NIEUWE klanten te werven he want daar is Orange ook goed in klantenwerven met dit soort acties.
Ik heb die mail gehad omdat mijn dochter dolfijn heeft en ikzelf heb koala....
@kloyenz misschien zal het dan zijn om een omschakeling te doen naar die Koala . Dus alle niet Koala bezitters zouden dan zo een mail krijgen maar ik zelf heb ook een dolfijn bij Orange dus dan kan ik die mail ook nog krijgen.