annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Google Nest Mini en Google Nest Hub

Topic gestart op: 29-10-19 07h58

Antwoorden: 27 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Google Nest Mini en Google Nest Hub

Er zijn al wat Topics over voorbij geweest over het verkrijgen van Google Nest Hub en de Goolge Nest mini. Blijkbaar is er verwarrende info rond deze te vrkijgen apparaten . Naar de info die ik heb gezien en heb gelezen zijn deze apparaten te verkrijgen met een abonnment of zonder abonnement. Dat wil zeggen dat het ook te verkrijgen is voor bestaande klanten die al een Love pack hebben of een gsm abonnement hebben. Daarnaast is de prijs van aanschaf bijna het zelfde , 9 euro met gsm en 9 euro met een Love pack en bij losse aankoop eenmalig de prijs van 59 euro , dit is de Google Nest Mini. Voor de Google Nest Hub is het 49 met gsm of Love pack en 129 euro losse verkoop. Moest u geinterreseerd zijn of vragen hebben hierom dan kan er het beste gebeld wworden met het nummer 0800 35 185 . Hier gaan ze u beter kunnen antwoorden op de vragen die er rond zijn. Voor ons als Tribe gebruiker is het moeilijk de vragen te beantwoorden aangezien wij ook klanten zijn en geen medewerkers. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
27 ANTWOORDEN 27
JoVB
Aspirant verkenner

Je kan best bellen naar nummer 5000 en dan optie 2

Maar men heeft mij juist verteld dat er wat vertraging op de verzending zit omwille van de grote vraag, even geduld dus

kloyenz
Aspirant verkenner

Volgens de mail die we gekregen hebben is deze gratis ....

patrick2
Wijze
Wijze

@kloyenz  lijkt mij echt het beste eens te bellen naar de nummer. Ik heb deze mail niet gehad daarom dat ik het raar vindt. Kan ook zijn dat het een reclame is voor NIEUWE klanten te werven he want daar is Orange ook goed in klantenwerven met dit soort acties. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kloyenz
Aspirant verkenner

Ik heb die mail gehad omdat mijn dochter dolfijn heeft en ikzelf heb koala....

patrick2
Wijze
Wijze

@kloyenz  misschien zal het dan zijn om een omschakeling te doen naar die Koala . Dus alle niet Koala bezitters zouden dan zo een mail krijgen maar ik zelf heb ook een dolfijn bij Orange dus dan kan ik die mail ook nog krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen