Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-08-21 11h57
Antwoorden: 9 antwoorden
Hoi
Ik ben ten einde raad.
Op de Orange klantendienst sturen ze me naar de Google klantendienst, op de Google klantendienst sturen ze me naar de Orange klantendienst.
Ik heb een google nest mini en sinds een paar maanden blijft hij deconnecteren. Ik moet hem bijna dagelijks resetten, soms meermaals per dag en heb het opgegeven. Via de Google klantendienst heb ik al 3 updates doorgevoerd. Bij Orange zeggen ze dat alles in orde is.
Wat kan ik nog doen om het ding te laten werken.
Hij hangt op 3m van de modem, er is geen muur tussen, de modem herstarten heeft geen effect.
Als het met Bluetooth is kun je er dan niet lang op duwen en dan vergeten en terug verbinding maken.
dag @FienB
Ik heb een google Nest, Hub, Chromecast en Cam en alles werkt hier perfect. Nooit problemen.
Heb je via Google Home, je Nest eens verwijderd en terug geïnstalleerd?
Hej Joery
Zoals ik al zei: meermaals per dag.
Ik heb letterlijk het hele troubleshooting proces doorlopen.
😞
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |