Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-19 17h06
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste
Ik heb de mate 20 pro sinds een jaar in mijn bezit. Zeer goed toestel maar sinds enkele dagen zit ik met een groene waas aan de linkerkant van het scherm. Heb op internet wat opzoekwerk gedaan en blijkt dat veel mensen daar last van hebben voornamelijk deze met een LG-scherm. Ik zit ook met zo'n scherm. Recentelijk zijn ze overgeschakeld naar Samsungschermen en deze blijken deze problemen niet te hebben. Mijn vraag is nu of ik mijn toestel kan inruilen of wordt deze hersteld? Ik zit nog steeds in de garantieperiode. In bijlage vind je een foto van het probleem.
Beste
Ik heb de mate 20 pro sinds een jaar in mijn bezit. Zeer goed toestel maar sinds enkele dagen zit ik met een groene waas aan de linkerkant van het scherm. Heb op internet wat opzoekwerk gedaan en blijkt dat veel mensen daar last van hebben voornamelijk deze met een LG-scherm. Ik zit ook met zo'n scherm. Recentelijk zijn ze overgeschakeld naar Samsungschermen en deze blijken deze problemen niet te hebben. Mijn vraag is nu of ik mijn toestel kan inruilen of wordt deze hersteld? Ik zit nog steeds in de garantieperiode. In bijlage vind je een foto van het probleem.
Ugh @Maditude,
Als je nog geen oplossing hebt gevonden kan je altijd naar een van onze Orange-shops gaan. Ze kunnen je toestel altijd naar een gecertificeerde herstellingscenter sturen.
Ze kunnen hierna vaststellen of het onder de garantie komt of niet.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@Maditude voor dit soort zaken kan u beter contact opnemen rechtstreeks met Huawei zelf. Hier heeft Orange ook geen invloed op en een ander toestel krijgen gaat vrees ik ook niet gebeuren. Als u naar een shop gaat gaan deze ook zeggen met Huawei contact op te nemen. Of de herstelling hiervan gratis is betwijfel ik maar misschien erkennen ze het probleem natuurlijk .
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |