annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Instellen nieuwe smartphone

Topic gestart op: 08-01-20 09h11

Antwoorden: 18 antwoorden

Vivke001
Ervaren verkenner

Instellen nieuwe smartphone

OPGELOST

Hallo,

Na mijn vorig bericht hier besloten om voor de Samsung Galaxy A70 te gaan. Gisterenavond wou ik deze instellen, maar hij blijft vasthangen op "controleren op updates". Er staat wel onder dat het enkele minuten kan duren, maar na 10 minuten nog niets gevonden. Komt er dan een melding op dat mocht ik vinden dat het te lang duurt, ik een ander netwerk moet proberen. Dus ik schakel de wifi uit en probeer met mijn 4G. Na 15 minuten nog steeds niet.

Is dat normaal dat dat zo lang duurt? Ik kan me dat niet meer herinneren van mijn vorige smartphone.

Bedankt!

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Vivke001  dan denk ik dat het beter is naar de shop terug te gaan. Moesten er nog andere tribers zijn voor een oplossing heel goed natuurlijk maar vrees er een beetje voor. Je hebt 2 jaar garantie op het toestel en 6 maanden op de batterij , dat laatste is gewoon ter info , dus zou het daar nog eens laten nakijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Vivke001
Ervaren verkenner

@Cdt24801 

Vrijdag naar de winkel geweest. Het is blijkbaar een veelvoorkomend probleem met alle android toestellen. Ze hebben mij smartphone opgestart zonder het houdertje waar de simkaart in moet. In nog geen 2 minuten was de smartphone gebruiksklaar. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 ANTWOORDEN 18
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vivke001 

Nee, dat is niet normaal, dat mag niet zolang duren. De update zelf wel, dat kan soms even duren, maar ernaar zoeken, dat gaat vrij snel.

Heb je een goede ontvangst? Dat zou eventueel een belemmering kunnen zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vivke001 

Ik denk net nog aan iets. Het is een nieuwe zeg je, heb je alle instellingen juist gezet, is het toestel dus helemaal goed voor Orange geconfigureerd?

Kun je bellen, sms'en, surfen, ..?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Vivke001
Ervaren verkenner

@Cdt24801 

Zonet nog eens een poging gedaan. Serietje opgezet op tv en wachten maar. Na een uur nog steeds zoeken naar updates. Ik denk dat ik morgen eens langs de winkel ga gaan.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Vivke001  ben je voorbij het punt voor wifi in te stellen ? en dan je google account in te geven ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen