annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm met abonnement kopen

Topic gestart op: 11-04-20 20h23

Antwoorden: 46 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Gsm met abonnement kopen

Ik zou weer een gsm willen aankopen met een orange abonnement maar nu dat volledig veranderd is begrijp ik er niet meer van.

Vond het vroeger veel eenvoudiger toen je gewoon koale, dolfijn, panter, ... moest intikken. Zou een intenst abonneme t nemen.

Labels (1)
46 ANTWOORDEN 46
patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81  daar zijn wij ook blij om dat het bestaat. En we proberen toch zo snel als gaat een antwoord te geven en als het even kan de juiste oplossing ! Ik heb jaren met plezier de klantendienst gedaan technische kant,, internet , tv en gsm problemen , wel te verstaan en doe het nu nog met plezier de mensen te helpen.( Was bij Telenet ) en die kennis deel ik graag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 amai leuk dat jij met je kennis daarover de mensen nog wil helpen! Ik ben al enorm veel jaren bij telenet voor tv en internet maar woensdag (verschiet ervan dat ze nu in de lockdown nog werken!) komen ze mijn love trio pakket instaleren. Telenet begon me veel te duur te worden...

patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81  Ik ben ook Telenet klant met tv en internet de gsm is bij Orange. 

De kennis deel ik graag met jullie en doet me altijd plezier iemand zijn probleem opgelost te krijgen. En complexe problemen zijn weer leuk om uit te zoeken en daar ook weer de oplossing van te hebben.Dus al met al blijft het leuk en mooi om mensen te kunnen helpen.

Ik ben aan het zien om misschien terug te gaan naar Orange. Nu ben ik enkel bij Telenet voor mijn terug kijk tv en het film aanbod. Maar ja het is wat je zegt het wordt duur allemaal. En jammer dat Orange deze optie's niet heeft dus het zit in de planning terug , want was ooit klant bij Orange met alles. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 wel ik heb hier ook play more maar daar keken mijn ouders vooral naar. Maar nu die beide gestorven zijn word dat eigenlijk nog maar zelden gebruikt. Ben dus aan het overwegen om netflix te nemen bij dat orange pakket. En veel programma's kan je online op de site van de zender herbekijken

MilanMattheeuws
Ervaren scout

Beste mensen

Als ik het goed begrijp. Hoe meer data ik neem, hoe meer korting op mijn smartphone?

Groetjes

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen