annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe een nieuwe smartphone kiezen

Topic gestart op: 22-12-19 15h25

Antwoorden: 13 antwoorden

Vivke001
Ervaren verkenner

Hoe een nieuwe smartphone kiezen

OPGELOST

Hallo,

Mijn huidige smartphone is stilaan aan vervanging toe en ik ben al eens aan het rondkijken welk toestel ik zou nemen. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Samsung Galaxy s10e en de Samsung Galaxy A70.

Uiteindelijk ken ik niet veel van smartphones en vroeg me dus af op wat ik moet letten als ik er 1 kies.

Kunnen jullie me wat raad geven? Mag gerust ook een ander toestel zijn.

Bedankt!

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vivke001 en @Nickvanh 

Bovendien is deze foon compatibel met VoWiFi en VoLTE.

Volgens mijn bescheiden mening tegenwoordig een belangrijk pluspunt, in deze steeds beter geïsoleerde wereld (en dan spreek ik natuurlijk over de gebouwen).

Veel nieuwe en grote gebouwen zijn super geïsoleerd => geen ontvangst meer. Maar als het publieke gebouwen zijn (supermarkt, ziekenhuis, bank , ....) is er meestal klanten WiFi => dan is VoWiFi uw redder.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Goede analyse 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vivke001 

Misschien nog één tip: hecht je belang aan VoWiFi en VoLTE? Indien JA, dan dien je u wel te beperken tot de toestellen die hiermee compatibel zijn.

Moest je niet weten wat dat is: VoWiFi staat voor Voice Over WiFi en betekent dat je kan bellen en gebeld worden via WiFi met het gewone telefoonsignaal. Het verbruikt dus beltegoed en geen data. En zo ook VoLTE, dat is Voice over LTE (=4G).

Beide systemen kunnen goed van pas komen, bvb in een super goed geïsoleerd huis of een huis op een locatie met heel slecht telefoonbereik. Wanneer je dan binnenhuis goede WIFi hebt kun je toch bellen en gebeld worden. Buitenhuis bel je dan over 4G. Voordeel is dan ook dat uw gesprekken digitaal zijn, dus in principe geen ruis en altijd duidelijk.

Het gewone bellen blijft natuurlijk ook steeds beschikbaar, het is een en-en verhaal, geen of-of verhaal.

Iets meer info en de lijst met compatibele toestellen kun je hier vinden

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Vivke001
Ervaren verkenner

@Cdt24801 Bedankt voor de info. Alweer iets bijgeleerd.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Vivke001  schreef:

@Cdt24801 Bedankt voor de info. Alweer iets bijgeleerd.


Dat is heel graag gedaan hé. Altijd fijn om iemand te kunnen helpen, al is het maar met een tip 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen