Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-18 11h58
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dit is een vraag dat we via Facebook gekregen hebben en natuurlijk beantwoorden, maar weet je hoe je super eenvoudig je PUK-code terug kan vinden? 😉
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op verschillende manieren.
Ik heb per SIM kaart nog het kaartje liggen dat er erbij kreeg en daar staan de initiële PIN code en ook de PUK code op.
Maar je kan het ook terugvinden via Orange.be en daar op je klantenzone inloggen en via mijn toestellen.
Geen idee of er nog andere wegen zijn
Hey Droopy-Cat,
Je kan ook naar de 5000 nr bellen en dan optie 3 nemen. Er zal dan gevraagd zorden om de 10 cijfers van je nr. in te geven waarna je dan de PUK krijgt te horen.
Groetjes
Hey,
Als ik optie 3 volg krijg ik te horen dat mijn PUK-code 'niet beschikbaar is'. Hoe komt dit en wat kan ik hier aan doen? Optie 3 was mijn enige resterende mogelijkheid om mijn PUK-code te achterhalen.
PJ
Hey,
Als ik optie 3 volg krijg ik te horen dat mijn PUK-code 'niet beschikbaar is'. Hoe komt dit en wat kan ik hier aan doen? Optie 3 was mijn enige resterende mogelijkheid om mijn PUK-code te achterhalen.
PJ
Ugh @PJ,
Welke foutmelding krijg je te horen? Je kan ook je puk-code terugvinden in je klantenzone & in in je My Orange app :-)!
Verblijd het hart!
🏹 Totems Groet 🏹
Droopy_Kat schreef:
Op verschillende manieren.
Ik heb per SIM kaart nog het kaartje liggen dat er erbij kreeg en daar staan de initiële PIN code en ook de PUK code op.
Maar je kan het ook terugvinden via Orange.be en daar op je klantenzone inloggen en via mijn toestellen.
Geen idee of er nog andere wegen zijn
En een nieuwe geaccepteerde oplossing! Well done @Droopy_Kat!
Natuurlijk kan je je PUK code op de originele kaart dat je gekregen hebt vinden maar als je die verloren hebt, kan je het inderdaad super eenvoudig in je Klantenzone terugvinden, in "Mijn Toestellen" en dan "Mijn simkaart deblokkeren".
Tot de volgende #TriberChallenge! 🙂