Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-07-21 17h55
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb zojuist mijn nieuwe simkaart van Orange ontvangen, ik ben overgestapt van Mobile Vikings naar Orange.
Mijn simkaart is reeds geactiveerd en ik kan bellen en sms'en met deze kaart. Ik heb alleen wel nog problemen met mijn mobiel internet. Ik kan nog geen gebruik maken van mijn 4G. Ik heb de APN ingesteld via de instructies op de Orange website, maar niets blijkt te werken.
Is dit normaal dat dit nog niet lukt? Moet ik nog iets anders doen of doe ik iets verkeerd?
Alvast bedankt om me te helpen!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi Joery
Ik heb een iPhone 12, heb deze al opnieuw opgestart en verschillende keren geprobeerd om het juist in te stellen. Ik heb daarnet contact opgenomen met Orange zelf en zij vertelden me dat meerdere mensen problemen hebben met hun mobiel internet. Het ligt bij Orange zelf en kan ik verder dus niets aan doen!
ik heb net even een vriendelijke man van de klantendienst aan de lijn gehad. Bij een nummeroverdracht garandeert Orange dat 4G binnen de 24 uur werkt. Nog even wachten dus 😉
Hey pieth
Sorry voor het late antwoord. Bij mij was het redelijk snel opgelost. Het was niet enkel een probleem bij de overstap, maar een algemeen probleem bij Orange zelf. Meerdere mensen hadden hier last van.
Ik heb ondertussen al een berichtje gekregen van Orange waarbij ze zich excuseren en 5 euro korting geven op de volgende factuur.
Ik hoop dat ze dat bij u ook gedaan hebben!
Hoi Pieth,
Ik heb geen idee hoelang het zou duren tegen dat dit in orde komt, we zitten beiden met exact hetzelfde probleem. Je kan altijd wens Orange contacteren voor meer duidelijkheid!
ik heb net even een vriendelijke man van de klantendienst aan de lijn gehad. Bij een nummeroverdracht garandeert Orange dat 4G binnen de 24 uur werkt. Nog even wachten dus 😉
Oh okee haha, super!
geen idee of het bij jou al werkt, bij mij nog steeds niet... Dat van die max 24u was een antwoord om er snel vanaf te zijn...
Hey pieth
Sorry voor het late antwoord. Bij mij was het redelijk snel opgelost. Het was niet enkel een probleem bij de overstap, maar een algemeen probleem bij Orange zelf. Meerdere mensen hadden hier last van.
Ik heb ondertussen al een berichtje gekregen van Orange waarbij ze zich excuseren en 5 euro korting geven op de volgende factuur.
Ik hoop dat ze dat bij u ook gedaan hebben!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |