Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-06-22 11h52
Antwoorden: 2 antwoorden
Nadat het algemene probleem is opgelost, had ik steeds geen 4G. Ik heb gisteren contact opgenomen met Orange, ze zeiden dat er nog enkele probleempjes waren ivm de flybox. Nu vraag ik me af, is dat bij jullie ook zo? Want ik zit nu letterlijk al 5 dagen zonder internet, heb het dringend nodig voor mijn examens.
@ZehraC goedenavond,
ik heb je dit antwoord al eens gegeven, kijk hier eens?
https://allestoringen.be/storing/orange/
Of neem contact op via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Je kan altijd je smartphone tijdelijk gebruiken als mobiele hotspot en je laptop daarmee verbinden
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
5 | |
3 | |
2 | |
1 |