annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Info duurtijd bestelling

Topic gestart op: 06-09-21 19h38

Antwoorden: 2 antwoorden

Demoncarrot
Aspirant verkenner

Info duurtijd bestelling

OPGELOST

Heb een vraagje weet niet of het in juste topic zit excuses dan 🙂 ma heb vandaag (rond 14u) bestelling geplaatst gsm met abo. Na bestelling direct mail gekregen (orderbevestiging) maar sindsdien nadda (al gebeld met klantendienst 5000 voor bevestiging) eerste keer rond 15u  niets 2de keer via chat ook niets 3de keer 17u gebeld klantendienst daar bleek dat inorde was ma nu vroeg ik me af hoelang is de duurtijd tussen orderbevestiging-omzetting herlaadkaart naar abo- en daadwerkelijk mail met enigsinds iet van meer uitleg dan de standaard zin 48u want laatste persoon aan de foon kwam al af met 3 werkdagen terwijl 1 op tijd besteld en 2 48u of 72 wel een verschil volgens hun eigen contract nogmaals is een normale vraag ^^

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Demoncarrot  

Een omzetting van een herlandkaart naar een abonnement kan tussen een uur en 72 uur liggen maar dan moet er niks verkeerd lopen. Daar bedoel ik mee de juiste simkaartnummer het juiste gsm nummer de juiste naam enz. Als jij wil weten of je herlandkaart al naar een abonnement is omgezet raadpleeg dan je My Orange app of de klantenzone. Daar kun je dan zien of alles al correct staat en of je al een abonnement hebt. Op die manier kan je dat een beetje opvolgen. 

Dat ze standaard zinnen gebruiken is eigenlijk ook normaal aangezien er nooit een timing op gezet kan worden hoe lang zoiets duurt. Als er 100 omzettingen / aanvragen zijn dan zullen ze ook niet alle 100 meteen omgezet zijn dat gaat ook in fases. Ben je bij de eerste 20 of 30 of net hoeveel ze er ineens doen ja dan kan het snel gaan maar zit je bij de laatste dan kan daar een tijd over gaan. 

Betreft je gsm toestel dat zou normaal wel 48 uur dus twee werkdagen. Moest je na twee werkdagen nog altijd niks hebben ontvangen of gehoord dan best eens via Messenger contact zoeken die kunnen dat dan wel nakijken. Maar als je vandaag alles omgezet en gedaan hebt zou ik nog niet te snel panikeren want het komt wel in orde. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Demoncarrot
Aspirant verkenner

Ok dank u wel voor het snelle antwoord zal het zeker opvolgen via de app dan mvg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Demoncarrot  

Een omzetting van een herlandkaart naar een abonnement kan tussen een uur en 72 uur liggen maar dan moet er niks verkeerd lopen. Daar bedoel ik mee de juiste simkaartnummer het juiste gsm nummer de juiste naam enz. Als jij wil weten of je herlandkaart al naar een abonnement is omgezet raadpleeg dan je My Orange app of de klantenzone. Daar kun je dan zien of alles al correct staat en of je al een abonnement hebt. Op die manier kan je dat een beetje opvolgen. 

Dat ze standaard zinnen gebruiken is eigenlijk ook normaal aangezien er nooit een timing op gezet kan worden hoe lang zoiets duurt. Als er 100 omzettingen / aanvragen zijn dan zullen ze ook niet alle 100 meteen omgezet zijn dat gaat ook in fases. Ben je bij de eerste 20 of 30 of net hoeveel ze er ineens doen ja dan kan het snel gaan maar zit je bij de laatste dan kan daar een tijd over gaan. 

Betreft je gsm toestel dat zou normaal wel 48 uur dus twee werkdagen. Moest je na twee werkdagen nog altijd niks hebben ontvangen of gehoord dan best eens via Messenger contact zoeken die kunnen dat dan wel nakijken. Maar als je vandaag alles omgezet en gedaan hebt zou ik nog niet te snel panikeren want het komt wel in orde. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen