Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-01-20 09h11
Antwoorden: 18 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Na mijn vorig bericht hier besloten om voor de Samsung Galaxy A70 te gaan. Gisterenavond wou ik deze instellen, maar hij blijft vasthangen op "controleren op updates". Er staat wel onder dat het enkele minuten kan duren, maar na 10 minuten nog niets gevonden. Komt er dan een melding op dat mocht ik vinden dat het te lang duurt, ik een ander netwerk moet proberen. Dus ik schakel de wifi uit en probeer met mijn 4G. Na 15 minuten nog steeds niet.
Is dat normaal dat dat zo lang duurt? Ik kan me dat niet meer herinneren van mijn vorige smartphone.
Bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Vivke001 dan denk ik dat het beter is naar de shop terug te gaan. Moesten er nog andere tribers zijn voor een oplossing heel goed natuurlijk maar vrees er een beetje voor. Je hebt 2 jaar garantie op het toestel en 6 maanden op de batterij , dat laatste is gewoon ter info , dus zou het daar nog eens laten nakijken.
Vrijdag naar de winkel geweest. Het is blijkbaar een veelvoorkomend probleem met alle android toestellen. Ze hebben mij smartphone opgestart zonder het houdertje waar de simkaart in moet. In nog geen 2 minuten was de smartphone gebruiksklaar.
Nee. Het verbinden met de wifi lukt. Als ik dan op volgende druk, krijg ik het scherm met "controleren op updates" en daar blijf ik hangen. Ik geraak er niet voorbij. Vandaag een uur laten zoeken, zeker zijnde dat ik verbinding had met wifi, maar helaas. Dan nog eens poging met 4G, maar ik geraak er maar niet voorbij. Voorlopig terug kaartje in oude smartphone gestoken. Dus heb zelfs mijn google account nog niet kunnen ingeven.
Helaas 😞 geen verandering
@Vivke001 dan denk ik dat het beter is naar de shop terug te gaan. Moesten er nog andere tribers zijn voor een oplossing heel goed natuurlijk maar vrees er een beetje voor. Je hebt 2 jaar garantie op het toestel en 6 maanden op de batterij , dat laatste is gewoon ter info , dus zou het daar nog eens laten nakijken.
Wanneer het aan de configuratie van uw foon ivm uw provider settings zou liggen kun je het volgende proberen:
Haal uw sim er weer uit. Start op en verbind via WIFi. Nu hebben die settings geen belang. Als daar het probleem lag zou het op deze manier wel moeten lukken om de updates te zoeken en binnenhalen.
Fingers crossed 😉