Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-01-20 09h11
Antwoorden: 18 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Na mijn vorig bericht hier besloten om voor de Samsung Galaxy A70 te gaan. Gisterenavond wou ik deze instellen, maar hij blijft vasthangen op "controleren op updates". Er staat wel onder dat het enkele minuten kan duren, maar na 10 minuten nog niets gevonden. Komt er dan een melding op dat mocht ik vinden dat het te lang duurt, ik een ander netwerk moet proberen. Dus ik schakel de wifi uit en probeer met mijn 4G. Na 15 minuten nog steeds niet.
Is dat normaal dat dat zo lang duurt? Ik kan me dat niet meer herinneren van mijn vorige smartphone.
Bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Vivke001 dan denk ik dat het beter is naar de shop terug te gaan. Moesten er nog andere tribers zijn voor een oplossing heel goed natuurlijk maar vrees er een beetje voor. Je hebt 2 jaar garantie op het toestel en 6 maanden op de batterij , dat laatste is gewoon ter info , dus zou het daar nog eens laten nakijken.
Vrijdag naar de winkel geweest. Het is blijkbaar een veelvoorkomend probleem met alle android toestellen. Ze hebben mij smartphone opgestart zonder het houdertje waar de simkaart in moet. In nog geen 2 minuten was de smartphone gebruiksklaar.
Vrijdag naar de winkel geweest. Het is blijkbaar een veelvoorkomend probleem met alle android toestellen. Ze hebben mij smartphone opgestart zonder het houdertje waar de simkaart in moet. In nog geen 2 minuten was de smartphone gebruiksklaar.
@Vivke001 schreef:
Vrijdag naar de winkel geweest. Het is blijkbaar een veelvoorkomend probleem met alle android toestellen. Ze hebben mij smartphone opgestart zonder het houdertje waar de simkaart in moet. In nog geen 2 minuten was de smartphone gebruiksklaar.
Misschien is het inderdaad een veel voorkomend probleem, maar ik had er nog nooit van gehoord.
Blijkbaar maakt het bij uw foon een verschil of het simkaartje er gewoon niet insteekt ofwel dat zelfs het houdertje er niet insteekt. Heel bizar ...
In ieder geval ben ik wel blij dat het voor u opgelost is. En dat we weer wat bijgeleerd hebben. Bedankt om de oplossing hier te posten 😉
Graag gedaan. Is maar een kleine moeite om dit te delen. Zeker na al jullie meedenkwerk naar oplossingen.
Had er zelf ook nog nooit van gehoord. Blijkbaar is het een probleem dat sinds een dik jaar de kop heeft opgestoken.
@Vivke001 ben blij dat het is opgelost. U kan wel altijd de beste post die het beste bij de oplossing is markeren als oplossing. Dit ook voor de mensen die de posten lezen en misschien met hetzelfde probleem zitten 🙂