annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iphone 12

Topic gestart op: 13-11-20 17h36

Antwoorden: 5 antwoorden

Fedra
Aspirant verkenner

Iphone 12

Hallo,

ik heb woensdag 11/11/2020 een iphone 12 online gekocht maar heb niks ontvangen alleen een mail met mijn gegevens in. 
ik heb een mail terug willen sturen naar datzelfde email adres maar dit bestaat niet.. is dit betrouwbaar? Ik zou graag willen weten wanneer hij dan zou aankomen.

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
SVhst
Aspirant scout

Ik heb vrijdag besteld en denk inderdaad dat met een beetje geduld het wel in orde komt. Heb ook alleen een orderbevestiging ontvangen. 
in huidige tijden is het best druk en kruipt in alle stapjes van het proces blijkbaar wat vertraging. 
maar met een beetje geduld kunnen we binnenkort plezier beleven aan het nieuwe toestel. 
Als je in je mailbox twijfelt kan je altijd eens op de afzender klikken om het mailadres zelf te bekijken. Daaraan kan je bij mails waar je over twijfelt vaak al veel afleiden. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@SVhst  heb gelezen dat er echt een run is op die toestellen dus heel veel mensen bestellen het toestel. En dat zal niet enkel Orange zijn maar overal wel en dan is geduld een schone zaak. Blijkbaar is die iPhone 12 echt heel populair geworden en hoe en waarom geen idee. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


SVhst
Aspirant scout

Ochja is het ergste niet. 
met een beetje begrip en geduld komt een mens al heel ver. 😉

patrick2
Wijze
Wijze

Inderdaad @SVhst 🙂 Je pakt het goed sportief op moet ik zeggen want heb al heel andere berichten gelezen hier. En dat verdient zeker een dikke pluim al is het om je geduld te belonen 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen