annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iphone SE instellingen

Topic gestart op: 06-06-20 08h00

Antwoorden: 8 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Iphone SE instellingen

OPGELOST

Hoi iedereen

Heb onlangs een  iphone SE gekocht en je kan de video-instellingen in 4K zetten,maar bij mij lukt dit niet. Blijft in HD staan. Iemand raad?

alvast bedankt

 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  heb hier wat instellingen gevonden voor je. Simpeler kan het niet voor handen liggen. Heb deze ook op mijn Iphone die instelling. Maar dat is het nadeel van Iphone alles zit goed verborgen.

 

4K video inschakelen op iPhone

Om in 4K te kunnen filmen zul je dit handmatig moeten inschakelen.

  1. Open de Instellingen-app.
  2. Ga naar Camera > Neem video op.
  3. Kies de optie 4K op 30 fps of een van de andere opties.
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ja Apple is duur normaal gezien dat weet iedereen maar met deze gsm te maken tegen die lagere prijs maar met de specs van de Iphone 11 dat zet iets geheel anders op de markt. IOS is natuurlijk wat anders dan Android en ik ben juist aan het overwegen om terug over te gaan naar volledig Android want ik heb een Iphone 11 pro. Daarnaast ook nog wel een Android toestel , een Huawei , voor mijn andere nummer. Als ik de twee vergelijk kan je met Android net even iets meer dan met IOS zo simpel is het. Wat je wel hebt met IOS is als je eenmaal in die eco modus zit is het lastig eruit komen. IOS is simpel , niet ingewikkeld , gebruiksvriendelijk en beter up to date. Daar waar Apple zijn toestellen 5 jaar van updates voorziet en veilig houd is dat voor Android 2 jaar door middel van een grote Android update en 3 jaar met beveiligings updates. Ah ja en IOS kent geen schil zoals Samsung of Oppo of Huawei het is gewoon IOS niks meer en niks minder en dat houd de toestellen soepel draaiend.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Het grote verschil tussen Android en iOS is ... iOS werkt gewoon 😁

Maar ik begrijp het wel, in Android kan je veel meer naar je eigen hand zetten en configureren, nadeel is dan dat er vanalles kan mislopen. Ik ben ook een switcher tussen de 2 maar na een tijdje Android keer ik toch altijd terug naar de “veilige” omgeving van iOS.

met vriendelijke groeten,

Yves

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  en @Anonymous  het nadeel van de Iphone is wel dat de batterij heel snel leeg is. Als ik die een dag gebruik door intensief bellen , want dat heb ik voor het werk , is die aan het einde toch rap leeg. Zal niet zeggen dat het met een Android toestel ook niet zo is maar die zullen dan toch wel nog iets langer mee gaan. Ben geen gamer op de gsm of social media gebruiker heb dat ding waarvoor het gemaakt is bellen en berichten sturen en af en toe eens een app gebruiken. Als ik kijk met mijn Huawei toestel heb ik die 4 dagen in gebruik tegenover 2 afgerond met de Iphone. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik doe met mijn batterij bijna 2 dagen. Bij mijn vorige gsm (android) was dat ook zoiets. Heb eigenlijk niet echt klagen over de batterij van m'n iphone.

 

Leden met de meeste pluimen